۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

نایلون استرچ پالت بند

نایلون استرچ پالت بند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید نایلون استرچ با ما تماس بگیرید.

نایلون استرچ پالت بند نوعی نایلون چسبنده و کشسان می باشد که در صنایع زیادی جهت بسته بندی انواع کالا قابل کاربرد است. نایلون استرچ را با پروا به وزن و حجم قطعات مورد عقیده می شود به دو صورت دستی و ماشینی به وسیله دستگاه های تمام خودکار مورد کاربرد قرار داد.

فیلم استرچ فرآوری شده در کارخانه سنگین پلاست ، همان طور که ملاحظه می کنید،  کاملا براق و شفاف هستند که نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت آن هاست.

نایلون استرچ پالت بند

نایلون استرچ پالت بند

کاربرد استرچ پالت

نایلون استرچ پالت بند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید نایلون استرچ با ما تماس بگیرید.

نایلون استرچ پالت بند جهت سلفون کشی و بسته بندی گونه ها مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی، دارویی، صنعتی، ابزارها خانگی و… به شغل می رود. به کارگیری این فرآورده مایه برپایی پوشش نگهبان دور کالا و محافظت متعلق به در برابر ضربه و آلودگی های محیطی می شود. از دسته کاربردهای نایلون استرچ پالت می توان به این موارد اشاره کرد: سلفون کشی کردن مبلمان، توپ های پارچه، کاغذ دیواری و پارکت و لمینیت، قابهای چوبی و پلی استر، افزار بازی، رول های کاغذ، قطعات یدکی خودرو، رایانه و ابزارها جانبی، لوله و شیلنگ، صفحات آلومینیومی، ورقهای خشک P.V.C و صفحات گالوانیزه، تجهیزات ساختمانی از دسته مصالح ساختمانی، ابزارها بهداشتی ساختمان و غیره.

تولید نایلون استرچ پالت بند

انواع نایلون استرچ پالت بند غالبا به چهره شفاف یا مات به کار می رود، ولی در صورت نیاز مشتری می تاب آن را به شکل رنگی نیز تولید نمود. این فرآورده فاقد قابلیت چاپ پذیری می باشد که علت آن کش آمدن و تغییر شکل آن اثناء پیچیده شدن به دور محصول است. بنابراین، امکان چاپ هرگونه طرح، تصویر، لوگو و نوشته روی آن وجود ندارد.

این نوع نایلون در ضخامت های ۱۰ لغایت ۵۰ میکرون قابل فرآوری است، با این حال معمولا ضخامت ۲۴ میکرونی آن از طرف مشتریان سفارش دیتا می شود. بدیهی است که هر چه ضخامت بیشتر باشد، ثبات و کشش نایلون نیز افزایش پیدا می کند. به طور میانگین هر ۱ متر از نایلون استرچ باید قابلیت کش آمدن تا ۱۰ متر را داشته باشد.

نایلون استرچ پالت بند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید نایلون استرچ با ما تماس بگیرید.

کیفیت نایلون استرچ

هرچه قدر کشش، چسبندگی و شفافیت استرچ بسته بندی بیشتر باشد، کیفیت ان نیز بالاتر خواهد بود. به طور کلی کیفیت این محصول در گرو دو عامل مهم است:

استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی به روز و مدرن که امکان تولید نمونه هایی با ضخامت کمتر و شمار لایه ها و چسبندگی اغلب را می دهد
مواد اولیه مرغوب و باکیفیت که از حفره و پاره شدن نایلون در پرتو کشش های نه چندان زیاد ممانعت می کند

سفارشی سازی نایلون استرچ پالت

نایلون استرچ پالت را می تاب از عقیده ابعاد، رنگ و اضافه کردن ترکیبات مختلف سفارشی سازی کرد. از آنگونه ترکیباتی که می نا به آن اضافه کرد افزودنی UV و Anti Static می باشند. افزودنی UV یا ضد نشان فرای بنفش خورشید، موجب افزایش دوام و مقاومت این فرآورده شده و افزودنی Anti Static یا ضد الکتریسیته ساکن از جذب یگانه و غبار بازداری می کند.

توضیحات تکمیلی
جنس

بر پایه پلی اتیلن (PE)

رنگ

شفاف و رنگی

ضخامت

10 تا 50 میکرون

کاربرد

سلفون کشی و بسته بندی گونه ها کالا

نایلون استرچ پالت بند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید نایلون استرچ با ما تماس بگیرید.

تولید فیلم استرچ

فیلم استرچ یک فرآورده پلیمری است که برای بسته بندی و ایمن سازی محصولات به اثناء قرارگیری در انبار و یا ارسال به محل باره عقیده باره بهره‌گیری قرار می گیرد. این پوشش هم چنین از اقلام بسته بندی شده در مساوی یکی و خاک، ریزش احتمالی و آسـیب های محیطی محافظت می نماید. استرچ به معنای کشسان است که اثر می دهد این فرآورده قابلیت کشسانی دارد و می تاب آن را استوار به دور کالای باره عقیده پیچید. این روش جایگزین بسیار نکوداشتن برای طریق های کهنه بسته بندی می باشد و به کمک آن می طاقت اجناس را مقرون به صرفه تر، استوار تر و راحت تر از طریق های سنتی ایمن سازی کرد. تولید فیلم استرچ مرغوب نیازمند توجه به فاکتورهایی است که در پیوستگی آن ها را بررسی می کنیم:

ضخامت: ضخامت نایلون استرچ معمولا بین ۱۰ تا ۵۰ میکرون می باشد.
تعداد لایه ها: فیلم استرچ بیشتر به صورت چند لایه تولید می شود تا کیفیت نهایی پیشه بالا رود و قابلیت های مکانیکی نایلون درمان یابد.
چسبندگی: فیلم استرچ مرغوب می بایست دارای چسبندگی ترازمند باشد تا خوب بعید لغایت بعید محصول را فراگرفتن کند و بسته بندی های مستحکمی را برپایی کند.
کشسانی: حداقل قابلیت کش آمدن این فیلم ها باید لغایت ۳۰۰ درصد باشد لغایت ضمن صرفه اقتصادی در مصرف نایلون، در هنگام پروسه کشش مبتلا پارگی نشوند. در ویدئوی ذیل می توانید کیفیت فیلم استرچ تولید شده در مجموعه سنگین پلاست را ملاحظه کنید. همان طور که می بینید، این فیلم ها می توانند تا چندین مساوی ابعاد اصلی خویش بدون هیچ گونه گزند و پارگی کش بیایند.

نایلون استرچ پالت بند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید نایلون استرچ با ما تماس بگیرید.

نایلون استرچ پالت بند

  • نایلون استرچ پالت بند
  • نایلون استرچ تهران
  • نایلون استرچ تولید کننده
  • قیمت نایلون استرچ بسته بندی
  • فروش نایلون استرچ پالت
  • رول نایلون استرچ

به طور خلاصه، سیستم بسته بندی اتوماتیک یکی از بهترین راه حل ها برای تامین ایمنی و پایداری در جابجایی پالت ها می باشد. بسیاری از مشتریان از صنایع مختلف در حال حاضر به ایننووا به این نوع راه حل اعتماد دارند، چه به عنوان یک سیستم بسته بندی منحصر به فرد و چه به عنوان مکملی برای پایان خط خود. با بخش فنی ما بدون تعهد در مورد امکانات و مزایای این راه حل برای محصول خود مشورت کنید .

09123970080

نایلون استرچ پالت بند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید نایلون استرچ با ما تماس بگیرید.
لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید