۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

نایلون حبابدار در چهاردانگه

نایلون حبابدار در چهاردانگه

 

کاربرد نایلون حباب دار

نایلون حبابدار در چهاردانگه

نایلون حبابدار در چهاردانگه

در این قسمت به صورت خلاصه به کاربردهای فراوان نایلون‌های حبابدار اشاره می‌کنیم:

بسته‌بندی وسایل و ساز و برگ حساس در برابر ضربه
بسیاری از مرسولات پستی در بسته‌بندی‌هایی ارسال می‌شوند که تو آنها با نایلون حبابدار پوشانده می‌شود.
در بسیاری از کیسه‌های خواب نیز از این نایلون‌ها بهره‌گیری می‌شود که موجب نرمی، راحتی بیشتر و عایق شدن آن در برابر حرارت می‌شود.
در مواقعی دیده می‌شود که این نایلون‌ها در نقش عایق در بعضی خانه‌ها در کنار پنجره‌ها باره استفاده قرار می‌گیرند.
بازی کردن با این نایلون‌ها و ترکاندن حباب‌های آنها نیز گاهی به عنوان سرگرمی جالبی برای کودکان و حتی بزرگ‌ترها به احصاییه می‌رود.

نایلون حبابدار در چهاردانگه

نایلون حبابدار در چهاردانگه

متوجه شدیم که نایلون حبابدار چیست و چه کاربردی دارد. با گونه ها نایلون حبابدار  و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شدیم. نایلون‌های حباب دار یا لفاف حبابدار پفکی جزء آن دسته نایلون صنعتی هستند که برخی از محصولات یا کالاهایی که در صنایع مختلف تولید می‌شوند و از حساسیت بالایی هم برخوردار هستند، نقش محافظتی را برای آن‌ها دارند و وانگهی بسیار مقرون به صرفه بوده و از اهمیت زیادی تصادف دار است.

نایلون حبابدار ضربه مانع دو لایه پوششی پلاستیکی جهت بسته بندی و محافظت از گونه ها کالاهاست. این فرآورده از دو لایه فیلم نایلون پلی اتیلن با یک لایه حباب در قسمت بالا و یک لایه فیلم پلاستیکی در قسمت ذیل برپایی شده است. حباب های موجود در سطح این نوع پلاستیک، مثل بالشتی نرم تنگنا وارد شده بر فرآورده را تا کران زیاد زیادی تفریق داده و مانع از آسیب رویت آن می شود.

خرید نایلون حبابدار دو لایه

خرید نایلون حبابدار دو لایه

خرید نایلون حبابدار دو لایه

نایلون حبابدار دو لایه، فرآورده را در برابر ضربات برآمده از جابجایی، ساییدگی، نفوذ رطوبت و آب، نور آفتاب، نفوذ یکتا و غبار و ذرات معلق محافظت کرده و گیر انتقال کثیفی و آلودگی به کالای بسته بندی شده می گردد. این نوع نایلون به علت ضد ضربه بودن می تواند گزینه مناسبی جهت بسته بندی اثاثیه خانه اثناء اسباب کشی باشد. همچنین می توان آن را به عنوان عایق گرمایشی برای درزگیری پنجره ها در منزل و محل کار به کار برد و از برباد دان انرژی جلوگیری کرد.

این محصول قابل فرآوری با سایز حباب ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ میلیمتر می باشد که سایز ۱۰ ریز، ۲۰ میانه و ۳۰ درشت در عقیده گرفته می شود. برگزیدن قطر حباب ها بر پای بست، سفارش مشتری و گونه کالای باره نظر سپریدن می پذیرد. حباب های درشت تر نیرو ضربه گیری بالاتری داشته و برای کالاهای سنگین وزن پسندیده تر هستند. معمولا قطر حباب ۱۰ میلیمتر برای بسته بندی محصولاتی مثل قطعات کامپیوتری، برد های الکترونیکی و صوتی تصویری، مبلمان اداری، مصنوعات بتنی مانند موزاییک، ابزارها یدکی سبک خودرو مثل شیشه های خودرو، چراغ ها، آیینه، سپر و… بهره‌گیری می شود. نگهبان حبابدار دو لایه با قطر حباب ۲۰ میلیمتر جهت بسته بندی محصولاتی که نسبتا وزن بیشتری در سنجش با موارد ذکر شده دارند استفاده می شود. این محصولات شامل مواردی نظیر کولر های آبی و گازی، آب گرم کن، تخته های PVC و MDF می شوند. محافظ حبابدار دو لایه با قطر حباب ۳۰ میلیمتر نیز برای محافظت از بدنه یخچال های خانگی و صنعتی و درب و پنجره های آلومینیومی قابل کاربرد است.

قیمت نایلون حبابدار دو لایه

 

نایلون حبابدار در چهاردانگه

نایلون حبابدار در چهاردانگه
نایلون حبابدار ضربه مانع از عرض ۱۰ تا ۲۵۰ سانتیمتر قابل تولید می باشد.
هر رول نایلون حبابدار دارای طول ۹۰ تا ۱۰۰ متر می باشد.
امکان تغییر قطر حباب ها از ۱۰ الی ۳۰ میلیمتر (۱۰ ریز، ۲۰ متوسط، ۳۰ درشت) وجود دارد.
نایلون حبابدار را به چهره رول یا برش خورده به شکل پاکت، کیسه و کاور می طاقت فرآوری کرد.
این محصول حائز قابلیت چاپ لوگو و تصاویر می باشد در ضمن می طاقت آن را به صورت شفاف، رنگی و متالایز نیز تولید کرد.
محافظ حبابدار دارای خاصیت لمینت پذیری روی کاغذ و سلفون متالایز هم می باشد.

نایلون حبابدار سه بعدی

همان طور که گفتیم، نایلون های حبابدار دو لایه را می نا هم به صورت رول و هم به چهره برش خورده به مشتری عرضه کرد. گرد از انواع برش خورده این محصول، نایلون حبابدار سه بعدی یا کاور سه بعدی می باشد. کیسه ها و کاورهای سه بعدی یگانه از تند ترین روش ها برای بسته بندی اجناس بزرگ و دارای حجم می باشند که برای بسته بندی کالاهای کبیر و دلنازک همانند مبلمان، یخچال، آبگرمکن، سپر خودرو، جلو داشبورد خودرو، میز و صندلی، مبلمان اداری، پالت های ام دی اف و … باره بهره‌گیری قرار می گیرند.

تولید کاور سه بعدی

برای تولید کاورهای سه بعدی از ماده پلی اتیلن درجه یک سبک استفاده می شود که عاری از هرگونه ناخالصی بوده، استقامت بالا و وزن کمی دارد. تولید و دوخت این کیسه ها با استفاده از دستگاه های تایوانی و پرس بالای طولی با متد جدید اتمام می شود که دارای بالاترین کیفیت دوخت می باشد. پاکت های حبابدارمی توانند در ابعاد مد نظر مشتری و به صورت تمام رنگی نیز فرآوری شوند. لازم به ذکر است که در تولید این فرآورده به صورت قبل فرض کارخانه، افزودنی های درجه یک جهت روان شدن لایه درونی لحاظ می گردد که مایه جنبش تند تکه در درون پاکت و بسته بندی تند و آسان می گردد.

نایلون حبابدار در چهاردانگه

 

نایلون حبابدار در چهاردانگه

  •  نایلون حبابدار در چهاردانگه
  •  نایلون صنعتی
  •  خرید نایلون حبابدار دو لایه
  •  قیمت نایلون حبابدار دو لایه
  •  نایلون حبابدار سه بعدی

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید