۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

نایلون حبابدار(ضربه گیر)09123970080

نایلون حبابدار(ضربه گیر)09123970080

جهت خرید نایلون و نایلون حبابدار با انتخاب یک تیم متخصص مثل شرکت پلیمرپلاستیک می توانید از قیمت خوب و کیفیت بالا بهره ببرید.

نایلون حبابدار چیست

داخل حباب های پلاستیکی با هوا پرشده است و همین حباب ها مایه شده اند لغایت نایلون حبابدار سطحی بسیار نرم همانند بالش پیدا کند. کمتر کالایی را میتوانید پیدا کنید که بدست نایلون حبابدار ضربه مانع بسته بندی نشده باشد. بخصوص کالاهای شکستنی از این نوع نایلون کاربرد زیادی میکنند. هیچ کدام از نایلون های به پیشه رفته در صنایع از مقاومتی همانند نایلون حبابدار ضربه راهبند برخوردار نیستند. نایلون حبابدار ضربه مانع در سه نوع دو،‌سه و پنچ لایه فرآوری میشود و هر چه تعداد لایه ها بالاتر میرود پایداری آن نیز افزایش می یابد.

اندازه حباب های به کار رفته در نایلون حبابدار ضربه گیر متفاوت است. سایزهای به پیشه رفته در این گونه ضربه راهبند بین ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیمتر متغیر است. نسبت به نوع استفاده خویش میتوانید نایلون حبابدار ضربه راهبند را به صورت برش خورده، پاکت، کیسه و کاور جاسازی نمایید.

نایلون حبابدار

نایلون حبابدار

کاربرد نایلون حبابدار
نایلون حبابدار

از نایلون حبابدار ضربه راهبند برای موارد ذیل بهره‌گیری میشود:

بسته بندی محصولات چوبی مانند مبلمان و دکوراسیون اداری.
صنایع اتومبیل سازی و در ضمن وابسته به خودرو سازی از این نوع ضربه گیر استفاده زیادی میکنند.
صنایع تولید کننده ابزارها خانگی.
صنایع الکتریکی و الکترونیکی.
کلیه اتوبار ها و صنوفی که در حمل اثاثیه فعالیت میکنند.
صنایع تولید شیشه.
بسته بندی قطعات کامپیوتر.
در کارگاه های کابینت سازی از این نوع ضربه مانع برای حمل کابینت استفاده میکنند.

انواع نایلون برای بسته بندی و ترابری محصولات فرآوری شده در یک کارخانه و یا حتی یک کارگاه تولیدی باره استفاده قرار میگیرد که احد از پرکاربرد ترین آنها نایلون حبابدار است. نایلون حبابدار از لحاظ شکل ظاهری و همچنین ساختار تفاوت زیادی با دیگر نایلون ها دارد و ضریب ایمنی محصول را لغایت بی گمان بسیار زیادی افزایش میدهد. نایلون حبابدار از دسته نایلون های شفاف و البته ضربه گیر است که برای بسته بندی محصولات گزند پذیر و شکستنی مورد کاربرد قرار میگیرد. نایلون حبابدار میتواند ضربه های وارد شده به فرآورده را الی حتماً زیادی دفع نموده و برآیند اینکه از شکستگی، خش دار شدن و همچنین فرو رفتگی آنها جلوگیری کند. حباب هایی که بر روی نایلون حبابدار به شغل رفته اند ابعاد مختلفی دارند و میتوانند ابعادی کوچک و یا بزرگ داشته باشند. از نایلون حبابدار با حباب های کوچک برای بسته بندی محصولات حقیر و از نایلون با حباب های درشت برای بسته بندی محصولات به مراتب بزرگتر بهره‌گیری میشود.

انواع نایلون حبابدار

انواع نایلون حبابدار فرآوری و عرضه میشود که از مهمترین آنها میتوان به نایلون دو لایه حباب درشت، نایلون سه لایه حباب درشت و نایلون سه حباب ریز را نام برد. نایلون دو لایه حباب درشت از گونه ها نایلون حبابدار است که از قطر و وانگهی حباب های درشت تری برخوردار میباشد و میتواند از محصول به نکوداشتن محافظت نماید. نایلون سه لایه حبابدار از ضریب ایمنی بالاتری نسبت به گونه دو لایه حبابدار برخوردار است زیرا یک لایه بیشتر دارد. نایلون سه لایه حباب ریز هم از ضریب ایمنی فوقانی در کران و اندازه سه لایه حباب درشت برخوردار است با این تفاوت که از این نوع نایلون حبابدار برای بسته بندی محصولات به مراتب کوچکتر بهره‌گیری میشود.

خرید نایلون حبابدار

اولین نکته ای که باید در خرید نایلون حبابدار به آن پروا داشته باشید برگزیدن مناسبترین نوع نایلون میباشد. همانطور که گفته شد گونه ها نایلون حبابدار وجود دارد که هر یک برای بسته بندی گونه خاصی از محصولات باره استفاده پیمان میگیرد و باید پروا داشته باشید که اگر نایلون مناسب با فرآورده خود را تهیه نکنید ضریب ایمنی فرآورده نیز به مراتب زیر تر خواهد آمد. برای خرید نایلون حبابدار به کیفیت آن نیز توجه داشته باشید. از نایلون حبابدار برای بسته بندی محصولات آفت پذیر کاربرد میشود که از این جهت کیفیت آن بسیار دارای اهمیت پیمان میگیرد و میتواند ایمنی فرآورده شما را افزایش دهد.

فروش نایلون حبابدار

شرکت پلیمر پلاستیک یگانه از شرکت های پرکار در گویه فروش نایلون حبابدار است که انواع نایلون را با قیمت بسیار مناسب و دادگرانه عرضه میکند. فروش نایلون حبابدار توسط شرکت پلیمر پلاستیک بصورت اینترنتی و تلفنی انجام میشود و نیازی به مراجعه حضوری برای تهیه نایلون باره بیچارگی خویش نخواهید داشت. شرکت ها و فروشگاه های زیادی هستی دارند که در گویه فروش نایلون حبابدار فعالیت میکنند که کمپانی پلیمر پلاستیک از قدمت و تجربه طولانی تری برخوردار است و محصولات خویش را به تمای شهرهای مملکت عرضه میکند.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار نسبت به نوع آن متفاوت است. در مطالب بالا به گونه ها نایلون حبابدار اشاره شد و باید به این جستار توجه داشته باشید که هر یک از بها متفاوتی نیز برخوردار هستند. قیمت نایلون حبابدار به کیفیت آن نیز ارتباط داشته و هر چه نایلون از کیفیت بالاتری برخوردار باشد در بها آن نیز کارایی گذار خواهد بود. برخی از فروشندگان وجود دارند که بها نایلون حبابدار را با اینکه محصولات زیاد بی کیفیتی را عرضه میکنند بسیار غیر دادگرانه در نظر میگیرند و  فقط به اندیشه کسب فایده بیشتر هستند. برای اینکه مناسبترین و منصفانه ترین قیمت نایلون حبابدار را به دست آورید بهتر است آغاز استعلام قیمتی از چندین فروشنده کسب نموده و سپس خرید نهایی خویش را از کمپانی هایی اتمام دهید که دادگرانه ترین قیمت را به شما ارائه میدهند.

نایلون حبابدار ارزان

شرکت هایی که در زمینه تولید محصولات گوناگون کار و جنبش میکنند و دربایستن زیادی به نایلون حبابدار دارند همواره سعی میکنند تا فروشگاه هایی را برای خرید نایلون گزینش کنند که نازلترین قیمت ها را ارائه میدهند. نایلون حبابدار ارزان امروزه به یگانه از خدماتی تبدیل شده است که فروشندگان برای مشتریان خویش در نظر میگیرند. البته بسیاری از افرادی که نایلون حبابدار ارزان را از فروشندگان خریداری نموده اند نسبت به کیفیت ذیل این نایلون ها ناراضی هستند. کمپانی ناب پلاستیک برای عرضه نایلون حبابدار ارزان به کیفیت نایلون اهمیت ویژه ای قائل شده و همین سوژه خوشنودی مشتریان این کمپانی را در بر داشته است.

شرکت پلیمر پلاستیک از مجموعه های بزرگ در گویه فروش نایلون حبابدار و به طور کلی انواع نایلون و پوشش های مناسب برای بسته بندی میباشد و آمادگی خویش را برای همکاری و عرضه محصولات خود به کارخانه ها تولیدی اعلام میدارد.

شرکت پلیمر پلاستیک انواع نایلون حبابدار و با بالاترین کیفیت را آن هم با بها پسندیده بفروش میرساند و میتوانید با برگزیدن این کمپانی و خرید نایلون هزینه های خویش را تا بی گمان زیادی کاهش داده و صرفه جویی زیادی بعمل آورید.

نایلون های حبابدار از دسته نایلون هایی هستند که در بسته بندی  کاربرد فراوانی دارند. نایلون حبابدار همانطور که از نامش نیز پیداست از حباب هایی بر روی خویش برخوردار است و این حباب ها نیز وظیفه اصلی نگهداری از کالا را بر عهده دارند. حباب  های تعبیه شده بر روی این نایلون ها میتوانند از برخورد ضربه به کالا تا بی گمان زیادی بازداری بعمل آورند و برای بسته بندی محصولات شکستنی تولید شده در کارخانجات  بسیار آرمانی میباشند. نایلون حبابدار نه حتی در مساوی ضربه بلکه محصول را در مساوی آلودگی و همچنین خط و خش بخوبی محافظت میکند. نایلون های حبابدار در گونه ها مختلفی فرآوری میشوند که تفاوت آنها به  شمار لایه های به کار رفته در ساخت آن و وانگهی سایز و ابعاد حباب ها مربوط میشود. هر چه تعداد لایه های اکثریت برای ساخت نایلون باره استفاده پیمان میگیرد برآیند اینکه امکان ترکیدن حباب ها به بی گمان اقل میرسد و حفاظت بهتری نیز از کالا بعمل می آید.

نایلون حبابدار با حباب های بزرگ را خریداری کنیم یا با حباب های کوچک؟

برای خرید نایلون حبابدار نکته ای که باید به آن در کناره کیفیت پروا زیادی داشته باشید اندازه حباب های نایلون میباشد. برای اینکه بتوانید نایلون با حباب های مناسب را تهیه کنید باید به ابعاد کالا و یا هر وسیله ای که هدف بسته بندی آنرا دارید پروا داشته باشید.

نایلون های حبابدار تمامی از یک سایز حباب برخوردار نیستند و این حباب ها در هر نایلون از یک سایز و ابعاد مشخصی برخوردار میباشند. نایلون های حبابداری که از حباب های حقیر برخوردار هستند برای بسته بندی کالاهایی پسندیده هستند که سایز کوچکی دارند و در چهره برخورد کالبد ها و برپایی خفگی میتوانند      ضربه وارد آمده را به نکوداشتن تحمل کنند.

اما در صورتیکه کالای مد نظر شما از ابعاد بزرگی برخوردار است باید نایلون هایی را تهیه نمایید که از حباب های بزرگتری بر روی خود برخوردار هستند تا بتوانند خفقان و وزن وارد شده را به احسان تحمل کنند.

 

تولید کننده نایلون حبابدار
تولیدکننده نایلون حبابدار
خرید اینترنتی نایلون
صادرات نایلون حبابدار
ضربه گیر
فروش عمده نایلون
فروش نایلون پلاستیک
فروش نایلون صنعتی
قیمت نایلون حبابدار
نایلون اسباب کشی
نایلون دور الومینیوم

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید