۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

خرید نایلون دور آلومینیوم

خرید نایلون دور آلومینیوم

خرید محصولات نایلونی بصورت عمده و خرده در پلیمرپلاستیک برای کسب قیمت روز محصولات با کارشناسان فروش تماس بگیرید .

خرید نایلون دور آلومینیوم ،فروش نایلون تک لایه ،با چاپ نایلون بسته بندی در 2 رنگ فرآوری نایلون بسته بندی اندازه 15 سانتی متر به بالا چاپ نایلون بسته بندی  متناسب با سلیقه مشتری. ارسال و فروش نایلون دور پیچ آلومینیوم با قیمتی عالی به سراسر کشور .

خرید نایلون دور آلومینیوم

خرید نایلون دور آلومینیوم

نایلونهای محافظ پشت چسبدار

 

ارزان ترین قیمت نایلون پشت چسبدار را از ما بخواهید . جنس این کالا عمدتا پلی اتیلن یا پی وی سی است که گونه نخست مصارف عمومی داشته و گونه ثانی آن برای محافظت از خودروهای وارداتی اثناء حمل کاربرد میشود .درضمن بعلت به کارگیری گرید خاص چسب پس از جدایش فاقد اثر گذاری روی سطوح رنگ شده میباشد . چسب صنعتی  گونه ها نایلون های بدون نشان یا همان  نایلون پشت چسبدار بدون پرتو در خدمت شماست.  به اتفاق ما باشید با :

چسب مخصوص فیکس نمودن شیشه اتومیبل پس از اعمال ماستیک بعید شیشه
نایلون محافظ رکاب وپارکابی سمت راننده اتومبیل برای جلو گیری از خط وخش
نایلون محافظ سپرهای رنگ شده خودرو
شیتهای pvc برای پوشش بدنه ورینگهای خودرهای وارداتی بدون نشانه گذاری روی رنگ و مقاومت در برابر اشعه
خرید نایلون دور آلومینیوم

کاربرد نایلون پشت چسبدار

 

نایلون بدون اثر در صنایع مختلف استعمال دارند و این کاربردها صرفا به عنوان یک پوشش محافط برای جیلوگیری از گزند دید بدنه قطعات میباشد . در اینجا به برخی ازاین کاربردها اشاره میکنیم   کاربردهایی از قبیل   :

پوشش ورقهای کامپوزیت و ورقهای گالوانیزه
کاربرد جهت پوشش  و حفاظت از بدنه خودروها
ورق استیل آینه یا همان ورقهای میرور و ورقهای دکوراتیو در بسته بندی با نایلون پشت چسبدار پوشیده میشوند
پروفیل های یو پی وی سی upvc و شاخه های آلومینیومی نیز از نایلون بدون اثر استفاده میکنند
در بسته بندی ورقهای آلومینیومی نیز از نایلون بدون نشانه پشت چسبدار کاربرد میشود
از ما استعلام بگیرید.خرید نایلون دور آلومینیوم

قیمت هر رول نایلون 

نایلونهای  پشت چسبدار گفته می شود این چسبها برای محافظت از بسیاری از کالاها به کار میرود آنها تنها تا موعد رسیدن فرآورده به دست مصرف کننده روی کالا باقی می مثل و زمان برداشتن هیچ اثری ازچسب پشت  آنها روی کالا باقی نمی ماند چسبهای بی نشانه از جنس پلی اتیلن یا پی وی سی تولید  و عرضه میگردند  که گونه اول آن درمصارف خانگی و دیگری برای حفاظت در خودروهای وارداتی بهره‌گیری می شوند نایلونهای پشت چسبدار در صنایع مختلفی کاربرد دارد و صرفا جهت ممانعت از کثیف شدن خودرو و محافطت در مساوی آسیبهای برآمده از یکی و خاک و خط  و خش روی قطعات می باشد . چسب پیشگام تامین کننده بهترین های چسب بسته بندی آلمانی با گونه ها چسب و نایلوهای چسبدار بدون نشانه در خدمت شماست . به اتفاق ما باشید

انواع نایلون

خرید نایلون دور آلومینیوم
کاربرد چسبهای بدون نشانه ( نایلون پشت چسبدار)
حافظ خودروهای وارداتی
پوشش بدنه خودرو
پوشش شیشه برای بازداری از خط و خش
پوشش رینگ اتومبیل
پروفیلهای یو پی وی سی
پوشش ورقهای استید
دسته بندی ورقهای آلومینیومی
پوشش در و پنجره های آلومینیومی برای جلوگیری از کثیف شدن
خرید نایلون دور آلومینیوم

 

انواع مختلف نایلون

می توانید بگویید، از گونه ها مختلف نایلون چه می دانید؟ اگر پاسخ این سوال را نمی دانید، با ما به اتفاق شوید. نایلون ها دارای خصوصیاتی مشابه انعطاف پذیری، استقامت کششی بسیار و درخشندگی یا شفافیت می باشند. همچنین پایداری خوبی در مساوی مواد شیمیایی مختلف مانند اسیدها و بازها و چروکیدگی دارند. نزدیک در بیشتر چیزهایی که ما می بینیم و می شنویم این محصول کاربرد دارد مثل چرخ دنده های ماشین، مسواک، بخیه جراحی، سیم سازهای موسیقی مشابه گیتار، ویولون، طناب، جوراب و نهایتا گونه ها پوشاک های کشباف.

 قیمت نایلون های گلخانه ای

از آنجایی که در هر تصمیمی، بحث هزینه اهمیت زیادی دارد، اگر برای احداث گلخانه به جای اسکلت فلزی از اسکلت پلاستیکی بهره‌گیری شود، هزینه ها زیاد کاهش می یابد. این محصول در انواع عرض ها و ضخامت ها ارائه می شود که پهن ترین آن 14 متر می باشد. برای این فرآورده گلخانه فاکتورهای مختلفی وجود دارد که بنا بر سفارش مشتری متفاوت می باشد.

خرید نایلون دور آلومینیوم

 

این فاکتورها عبارت اند از:

ثابت کننده یو وی؛ این افزودنی، نایلون را از اشعه ماوراء بنفش خورشید یا همان UV محافظت می کند. علاوه بر این گیر تخریب آن هم می شود. همچنین باعث افزایش ثبات و طول عمر نایلون های گلخانه می شود.
افزودنی آی آر؛ این افزودنی در واقع به حفظ هر چه بیشتر اشعه مادون قرمز که مایه گرمای گلخانه می شود، کمک می کند. اشعه مادون قرمز یا همان (Infra-Red)nfra Redز یا همان می شود. این  بیشتر اشعه مادون قرمز که مایه گرمای گلخانه می شود، منجر می شود. ) یا IR برای رشد گیاه نیز سودمند می باشد. این فیلتر به نوعی از هدررفت انرژی هم بازدارندگی می کند و باعث افزایش طول عمر تجهیزات حرارتی و برودتی می شود.
افزودنی EVA؛ این افزودنی گیر از خشک شوندگی و شکنندگی می شود. در مناطقی با وزش باد زیاد، بسیار کارساز واقع می شود. در واقع باعث افزایش ثبات و درازا عمر نایلون می شود.
فاکتور عرض؛ اگر برای پوشش گلخانه بخواهیم از نایلون های کم عرض بهره‌گیری کنیم، به دلیل احتیاج به متراژ بیشتر باید این نایلون ها روی هم پیمان بگیرند و به عبارتی باید با هم همپوشانی داشته باشند. این مسئله موعد نصب نایلون ها را افزایش می دهد. این مشکل با به کارگیری نایلون های پهن تر به سادگی قابل حل است.

در نایلون های گلخانه از فیلتر های دیگری همانند سیستم ضد مه یا آنتی فاگ (Anty Fog)، روان کننده، ضد فرسایش، ضد اشتعال و … هم استفاده می شود.

خرید نایلون حبابدار

خرید نایلون حبابدار

خرید نایلون یا سلفون پشت چسب دار:

 

فروش انواع نایلون بصورت عمده
فروش نایلون حبابدار،قیمت نایلون حبابدار،خرید نایلون حبابدار
فروش نایلون عریض،قیمت نایلون عریض،خرید نایلون عریض
فروش نایلون شیرینگ،قیمت نایلون شیرینگ،خرید نایلون شیرینگ
فروش نایلون مشکی،قیمت نایلون مشکی،خرید نایلون مشکی
فروش نوار اخطار،قیمت نوار اخطار،خرید نوار اخطار

فروش نایلون حبابدار در تبریز

این نایلون ها در سطح خارجی خود خاصیت چسبندگی دارند، به همین علت به راحتی روی فرآورده مورد نظر همانند یک روکش کشیده می شود و مانعی در برابر عوامل بیگانه مضر می باشد. زمانی که به آن نیز نیازی ندارید، به راحتی می توانید آن را از روی فرآورده بردارید، بدون اینکه ردی از خود باقی بگذارد. این روکش چسب دار بر روی تمام وسایل برقی آکبند مشاهده می شود.

خرید نایلون دور آلومینیوم

نایلون شیرینگ:

به منظور بسته بندی محصولات مختلف استفاده می شود و کم و بیش در همگی صنایع استعمال دارد.

قیمت نایلون شیرینگ

قیمت نایلون شیرینگ

نایلون حبابدار:

حباب های موجود در سطح آن باعث ایجاد توان ضربه گیری بالایی شده است. استعمال گزیده تر آن در افزار کشی ها می باشد.

 

تمامی مواردی که بیان شد، در دسته نایلون های سبز که حامی پیرامون زیست هستند و از مواد بازیافتی برپایی شده است، قرار می گیرند.

تفاوت نایلون با نایلکس

نایلکس تفاوتی که با نایلون دارد، در خشکی و نرمی می باشد. به علاوه، نایلون براق می باشد در حالی که نایلکس مات است. برای نایلون از چاپ روغنی بهره‌گیری می شود اما برای نایلکس از چاپ روغنی یا PVC بهره‌گیری می کنند. علاوه بر این در ضخامت نیز با هم تفاوت دارند که نایلکس ضخامت کمتری دارد. از موارد بهره‌گیری نایلکس می تاب به سفره های یکبار مصرف، گونه ها کیسه آشغال و فریزر و نایلکس های فروشگاهی اشاره کرد.

 

 فروش نایلون عریض

فروش نایلون عریض

 

خرید نایلون دور آلومینیوم

  •  خرید نایلون دور آلومینیوم
  •  نایلون دور آلومینیوم
  •  نایلون دور پیچ
  •  فروش پلاستیک پیچ الومینیوم
لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید