۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

استرچ پالت بند

استرچ پالت بند

استرچ پالت بند یکی از مناسب ترین بسته بندی های نایلونی برای کالا می باشد. خرید تسمه پالت به دلیل خاصیت ارتجاعی بسیار بالا که معمولا از پلی اتیلن سبک خطی (LLDPE) ساخته می شود. مناسب ترین گزینه برای پیچیدن دور وسایل است. تسمه های پالت بیشتر روی پالت ها برای بسته بندی و ایمن سازی محصولات استفاده می شود. علاوه بر این، این فیلم ها در برابر رطوبت و مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند. قیمت مناسب استرچ پالت بند باعث محبوبیت این محصول در صنایع مختلف شده است. در ادامه به بررسی تمامی ابعاد این محصول می پردازیم. قبل از خرید این محصول می توانید ویژگی های آن را ارزیابی کنید.

استرچ پالت بند به صورت رنگی و شفاف در دسترس هستند. وزن آنها بسیار کم است. فیلم پلاستیکی مطابق با استانداردها و دستورالعمل های تعیین شده توسط صنعت طراحی و تولید می شود. این اساسا یک نوع فیلم کششی است که همه فیلم های بسته بندی دارای یک سری ویژگی های یکسان هستند. اما تفاوت هایی نیز بین آنها وجود دارد که هر یک از این محصولات بسته بندی را منحصر به فرد می کند. به عنوان مثال در استحکام کشسانی و چسبندگی بالای این پوشش، عامل اصلی نگهداری تجهیزاتی است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و پارگی دارند.

استرچ پالت بند

استرچ پالت بند

استفاده از تسمه پالت کششی

استرچ پالت بند نوعی نایلون است که جنس آن نازک با شفافیت بالا و چسبندگی و کشسانی بالا می باشد. از این محصول به عنوان لفاف محافظ دور انواع اجناس پیچیده می شود. استفاده از ساق باعث می شود که کالا در کنار هم بسته بندی شود و حمل و نقل آن راحت تر شود. همچنین آنها را از آسیب های احتمالی محافظت می کند. این محصول را می توان در کالاهایی مانند:

1- رول کاغذ

2-صنعت سلولز

3-پانل های صنعتی

4-تجهیزات ساختمانی

5-صنایع غذایی

6-صنایع کارتن سازی

7-بسته بندی ساندویچ پانل

8-صنایع دارویی و بهداشتی

9-لوازم یدکی خودرو

10-پالت تمام چوبی و پلاستیکی

11- پالت آب معدنی، نوشیدنی و کنسانتره

12-بسته بندی علوفه و محصولات کشاورزی

از جمله کالاهایی هستند که می توان آنها را با کشش بسته بندی کرد. این نوع بسته بندی معمولاً برای نگهداری بارها و محصولات روی یک پالت جهت حمل و نقل و نگهداری می باشد. استفاده می شود. بسته بندی کششی را می توان در انواع فیلم ارائه کرد. چند نمونه عبارتند از:

1-بسته بندی UV
2-بسته بندی متخلخل
3-فیلم ضد الکتریسیته ساکن
4-فیلم رنگی و غیره

 

ویژگی های پالت کششی

مواد اولیه مورد استفاده در تولید استرچ پالت بند کیفیت بهتری دارد. ماندگاری این محصول نیز افزایش می یابد. ویژگی های یک ساق با کیفیت بالا دارای مشخصات زیر می باشد:

1- نازکی و سبکی
2-روشنایی و شفافیت بالا
پالت کششی 3 لایه
4- ترتیب رنگی
5- یکپارچگی و استحکام مناسب
6- عرضه ساق پالت به کیلوگرم
7-مناسب برای استفاده دستی و رباتیک ماشینی
8- رنگ های موجود شفاف هستند ، آبی، قرمز، زرد

9-انعطاف پذیری و استحکام کشسانی بالا تا 400%
10-عرض های موجود بین 50 سانتی متر تا 1.5 متر
11- سفارش عمده کشش پالت مات و شفاف
12-ضد استاتیک برای جذب گرد و غبار روی بند پالت

 

مزایای کشش پالت

1-مقاومت بالا
2- راندمان بالا
3-چسبندگی بالا
4-دسترسی آسان
5-کشسانی فوق العاده
6-قیمت مقرون به صرفه

راهنمای خرید و قیمت پالت استرچ

قیمت این محصول به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه دائما در حال تغییر است. زیرا قیمت آن به کیلوگرم محاسبه می شود. امروزه این محصول در صنعت بسته بندی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و فیلم استرچ از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. دلیل آن هم این است که بنا به سفارش مشتری می توان به ساق ها افزودنی ها اضافه کرد و در ابعاد و اندازه های درخواستی سفارش داد.

استرچ پالت بند

روش بسته بندی فیلم کششی پالت

در روش دستی استفاده از کشش، بسته بندی توسط نیروی انسانی انجام می شود. ماشین های نیمه اتوماتیک شامل بسته های چرخشی هستند که در آنها بار روی صفحه قرار می گیرد. توسط فیلمی که به صورت عمودی حرکت می کند پیچیده شده است.

بسته ها یک بار توسط ربات چرخانده می شوند تا بسته بندی شوند. بسته های مداری شامل تغذیه بار علیرغم یک حلقه فیلم متحرک هستند. بسته بندی اتوماتیک شامل تسمه نقاله و ماشین آلات اتوماتیک برای برش و آب بندی بسته بندی پالت کششی است.

فیلم کششی پالت

فیلم کششی پالت

 

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید