۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

قیمت نایلون در تهران

قیمت نایلون در تهران

سوال خیلی از مشتریان گرامی این است که نایلون و نایلکسی به چه صورت عمده یا خرده در پلیمر پلاستیک به فروش می رسد؟فروش عمده نایلون و فروش خرده نایلون در پلیمر پلاستیک صورت میگیرد.

قیمت نایلون درتهران ،نایلون یک فراورده پلی اتیلنی می باشد، که بر اساس پلیمرهای پلاستیک و پلی آمیدها ساخته می شود. این فرآورده پلی اتیلنی کاربردها و مصارف متنوعی در سطح خانگی و صنعتی دارد؛ و برای بسته بندی کالاها و …. بکار گرفته میشود. بسته بندی مواد غذایی، نساجی و خودروسازی فقط بخشی از بازار مصرف نایلون فروشی پلاستیکی می باشد.

یرای خرید و استعلام قیمت نایلون با ما تماس بگیرید.فروش انواع نایلون سراسر کشور

لیکن با وجود مهم بودن نایلون و ارتباط آن با صنایع مختلف، تولید این محصول با ایراداتی و مشکلاتی  همراه است، که در این مقاله  به بررسی  آن ها می پردازیم.

قیمت نایلون در تهران

فروش نایلون در تهران

نایلون فروشی

  • تامین مواد اولیه تولید نایلون: کمبود و گران بودن  مواد اولیه یکی از  اصلی ترین مشکلاتی در زمینه تولید نایلون می باشد. تاثیر  از تحریم ها بر صنعت پتروشیمی باعث  افزایش لحظه ای قیمت مواد اولیه  نایلون و عدم ثبات آن میشود. از طرف دیگر عرضه و توزیع کم این مواد از طریق بورس و همخوانی نداشتن میزان عرضه و تقاضا، هزینه های بیشتری را به تولیدکنندگان نایلون وارد میکند. و همچنین، روش ارائه مواد اولیه و توزیع نابرابر آن را نیز باید بر علت نام برد. عرضه این مواد بر پایه سهمیه بندی پتروشیمی است و بخش بزرگی از آن از روش خام فروشی و صادرات بدست واحدهای تولیدی نمی رسد. این علت با کمبود مواد اولیه و کاهش یا حتی متوقف شدن تولید همراه میشود.
  • در این بین نقش بعدی دلال ها را نیز میتوان نام برد. بازار سیاه برای مواد خام مورد احتیاج، قیمت نهایی نایلون فروشی محصول به طرز چشمگیری ازیاد میشود. . این در حالی می باشد، که نمونه های وارداتی بسیار ارزان تر در اختیار مشتری قرار می گیرد.

 

  • ماشین آلات و تجهیزات نایلون: ممکن است  در نگاه اول این به ذهن شما خطور کند، که برای تولید نایلون، تنها به دستگاه تولید نایلون احتیاج است. اما تنها این نیست  این است که علاوه بر دستگاه تولید، به تجهیزات دیگری از جمله دستگاه برش و دوخت نایلون، و دستگاه چاپ روی نایلون نیز احتیاج است. اگر از ماشین آلات تولید داخلی بکار میگیرید، دستگاه پانچ جدا را نیز بایستی به لیست خود اضافه کنید. قیمت خرید و یا نگهداری و تعمیرات این ماشین آلات هم تاثیر از قیمت دلار بوده و بسیار بالا می باشد. علاوه بر هزینه خودماشین آلات، دستمزد نیروی کار متخصص برای کار با این دستگاه ها را نیز باید به لیست هزینه ها اضافه گردد.

 

  • بازار رقابتی فروش نایلون: تولیدکنندگان نایلون در اصل با دو گروه از رقیب های جدی روبرو هستند. گروه اول، برندهای معروف هستند که سابقه سال ها فعالیت در فروش و تولید نایلون را داشته و با تولید محصولات باکیفیت موفق به جلب رضایت و اعتماد مشتری پیدا کرده اند. گروه دوم، کارخانه های تازه تاسیس شده و جویای نامی ، که در حال کوشش برای مطرح کردن نام برند خود می باشند. دو راه حل وجود دارد برای پیشتازی در میان رقبان که عبارتند از:
    * تولید محصول باکیفیت و مرغوب
    * تبلیغات گسترده و فراوان
  • فروش نایلون در تهران

 

تولید نایلون استاندارد و باکیفیت به دو عامل مواد اولیه و تجهیزات پیشرفته و به روز بستگی دارد. چنان چه قصد تولید نایلون باکیفیت مطابق با استاندارهای روز دنیا و قابل رقابت با سایر محصولات مشابه را دارید، حتما باید به این دو عامل تعیین‌کننده توجه داشته باشید. متاسفانه این دو عامل مهم، خود تحت تاثیر مشکلاتی هستند که در بالا به آن ها اشاره شد. وجود این مشکلات کار را برای واحدهای تولیدکننده نایلون به خصوص برندهای تازه تاسیس بسیار دشوار کرده است.

 

قیمت نایلون در تهران

قیمت خرید نایلون

قیمت نایلون بسته بندیقیمت نایلون خام

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید