۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

فیلم استرچ رنگی

فیلم استرچ رنگی

بهترین و با کیفیت ترین فیلم استرچ رنگی و در تمامی شهرستان کشور را از شرکت پلیمرپلاستیک  بخواهید و ما فیلم استرچ رنگی را با قیمت ارزان و مناسب در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهیم.

شرکت پلیمر پلاستیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خرید و فروش فیلم استرچ رنگی در تهران ، البرز ، تبریز، مشهد ، زاهدان ، یزد ، اصفهان ، ساری ، بندرعباس و … فعالیت می کند.

فیلم استرچ رنگی

فیلم استرچ رنگی

اطلاعات فیلم استرچ رنگی

یک فیلم استرچ کششی رنگی یک گزینه عالی برای انواع محموله های بار است. ما به شرکت هایی می فروشیم که به دلایل متعدد از فیلم استرچ کششی رنگی استفاده می کنند. برخی از فیلم کششی مات ما برای پنهان کردن بارهای محصول استفاده می کنند. برخی دیگر از فیلم کشسان رنگی شفاف ما برای شناسایی سریع بارهای پالت در حین حمل و نقل یا ذخیره سازی استفاده می کنند. در زیر توضیح مختصری در مورد هر نوع فیلم استرچ رنگی ارائه شده است.

فیلم کششی مات – یک انتخاب عالی برای محافظت از بارهای محصول در برابر اشعه ماوراء بنفش و همچنین پنهان کردن محموله های محصول. ما فیلم کششی مات خود را در رنگ های سفید و سیاه ارائه می دهیم.محصولات درون بار قابل مشاهده نیستند. همراه با پنهان کردن، شرکت ها اغلب از فیلم کششی مات برای چاپ آرم خود استفاده می کنند. فیلم کششی مات سفید یک گزینه عالی برای چاپ یک لوگو بر روی آن و برجسته کردن آن است.

ما فیلم کششی مات خود را در رول‌های دستی هسته استاندارد 3 اینچی، رول‌های هسته گسترده و رول‌های ماشینی ارائه می‌کنیم. ما فقط 80 ضخامت فیلم کششی سنج را ذخیره می‌کنیم، اما می‌توانیم در صورت درخواست ضخامت سفارشی را تهیه کنیم.

فیلم استرچ رنگی فیلم کششی رنگی ما یک فیلم کششی شفاف است که هنوز پس از چندین چرخش قابل مشاهده است. بسیاری از شرکت ها از فیلم کششی رنگی برای ذخیره سازی یا حمل و نقل برای شناسایی سریع بارهای محصول استفاده می کنند. ما فیلم استرچ رنگی خود را در رنگ های زیر ارائه می دهیم: آبی، قرمز، سبز، زرد و نارنجی. داشتن چندین رنگ برای بسته بندی چندین بار محصول، شناسایی سریع و آسان هنگام بسته بندی را امکان پذیر می کند.

ما فیلم کششی رنگی خود را در ضخامت سنج 80 قرار می دهیم. فیلم کششی رنگی ما در قالب فیلم کششی دستی 3 اینچی استاندارد، فیلم کششی هسته گسترده و رول‌های فیلم استرچ ماشینی موجود است. ضخامت‌های ویژه را می‌توان در صورت درخواست تهیه کرد.

اگر در مورد هر یک از محصولات استرچ فیلم رنگی یا فیلم استرچ مات سؤالی دارید، با شماره 09123970080 تماس بگیرید. همچنین می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

 

فیلم استرچ رنگی

  •  عرض استرچ
  •  فيلم استرچ بسته بندی
  •  کاربرد استرچ رنگی

برای قیمت استرچ فیلم رنگی می بایست با شماره تماس های کارشناسان فروش پلیمرپلاستیک در تماس باشید.

قیمت استرچ فیلم

قیمت استرچ فیلم

 

فیلم‌های استرچ رنگی حریم خصوصی و امنیت را ارائه می‌دهند

هنگامی که از فیلم های استرچ رنگی استفاده می کنید، می توانید امنیت و حریم خصوصی محصولات خود را در طول حمل و نقل افزایش دهید. با استفاده از پوشش‌های کششی تیره‌تر، می‌توانید محتویات آن را پنهان کنید و به بهبود امنیت کمک کنید. تیره ترین فیلم های کششی رنگی مات تر هستند و احتمال بیشتری وجود دارد که از پوشاندن محتویات پالت اطمینان حاصل کنند.

پوشش کشسان رنگی می تواند آسیب گرما را کاهش دهد

آیا کارخانه شما محصولاتی را که به شدت به گرما حساس هستند، بسته بندی می کند؟ اگر چنین است، بسته بندی کششی پالت سفید ما ممکن است راه حل ایده آلی باشد زیرا رنگ سفید گرما را جذب نمی کند. روکش کشسان سفید ما به طور مرتب برای بسته بندی پالت های محصولات حساس به حرارت مانند شکلات استفاده می شود. علاوه بر این، روکش کششی سفید مات است که یک عنصر طبیعی از حریم خصوصی را اضافه می کند.

پوشش کشسان رنگی سازماندهی را ساده می کند  

حتی قبل از ایجاد مزیت رقابتی در بازار، می‌توانید از روکش‌های کشدار رنگی در انبار یا مرکز توزیع خود برای ایجاد کارایی استفاده کنید. محصولات کدگذاری رنگی یک راه موثر و ساده برای مدیران برای پیگیری بصری محصولات مختلف است. می‌توانید اقلام را جدا نگه دارید، بنابراین محموله‌ها و/یا انبارهای شما امن باقی می‌مانند و مرتب به نظر می‌رسند.

علاوه بر این، استفاده از استرچ روپ های رنگی می تواند شناسایی و جداسازی سریع پالت های مختلف را برای شما آسان تر کند. این می تواند در زمان و هزینه تاسیسات شما صرفه جویی کند. استفاده از پوشش های کشسان رنگی باعث می شود که یک پالت محصول خاص با بارهای دیگر مخلوط نشود.

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید