۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

فروش سلفون استرچ تهران

فروش سلفون استرچ تهران،لطفاً کیفیت و قیمت فروش سلفون استرچ تهران با دیگران مقایسه کنید.فروش خرده و عمده فروش سلفون استرچ تهران ،قیمت فروش سلفون استرچ تهران  و فوم بسته‌بندی در پلیمر پلاستیک دارای نمایندگی فروش سلفون استرچ تهران در سراسر کشور.

مارس14

امروزه، کاربردهای نوآورانه و سودمند زیادی برای پوشش کششی وجود دارد. استرچ روپ یکی از پرکاربردترین و مفیدترین مواد در صنعت بسته بندی و فراتر از آن است. در AAA Polymer، ما چندین نوع فیلم کششی را ارائه می‌دهیم که برای رفع نیازهای مختلف طراحی شده‌اند. بیایید نگاهی دقیق‌تر به چند کاربرد برتر فیلم کششی بیندازیم

استرچ راپ را می توان برای برندسازی استفاده کرد

وقتی نوبت به استفاده از پوشش کششی بالا می‌رسد، بهتر است به خارج از جعبه فکر کنید. و فیلم استرچ رنگی در را به روی طیف وسیعی از کاربردهای فیلم استرچ باز می کند. به عنوان مثال، رنگ فیلم کششی را انتخاب کنید که کاملاً با برند شما همسو باشد. سپس، فقط از این رنگ برای تمام پالت های خود استفاده کنید تا ظاهری یکنواخت و یکدست ایجاد کنید. 

همانطور که محصول برای مشتریان ارسال می شود، آنها شروع به پیوند این رنگ با برند شما خواهند کرد. این بدان معناست که هر بار که یک کارگر انبار از کنار یک پالت آبی عبور می کند، احتمالاً آن را با تجارت شما مرتبط می کند. 

پالت سازی یک کاربرد برتر فیلم کششی است

بدون شک، بسته بندی کششی یکی از مقرون به صرفه ترین و ساده ترین راه ها برای ایمن کردن بار روی پالت قبل از حمل است. برای انجام این کار، کاربران فقط باید جعبه ها را به شکل مکعب روی پالت قرار دهند. سپس فیلم کششی را در اطراف جعبه ها بپیچید تا آنها را به هم محکم کنید. 

پالت سازی با فیلم استرچ را می توان با فیلم استرچ دستی یا با استفاده از دستگاه استرچ فیلم انجام داد . فیلم کششی همچنین برای محکم کردن بشکه های سنگین 55 گالن، ظروف نوشیدنی، تیرهای فولادی یا کیسه های سنگین مالچ، خاک، کود و خوراک مناسب است. بسته بندی کششی می تواند تقریباً هر محصولی را روی یک پالت محکم کند. 

کاربردهای استرچ راپ شامل حرکت است

یکی دیگر از مواردی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است، برای ایمن کردن و محافظت از وسایل بزرگ برای حمل و نقل است. جابجایی ها به طور منظم از فیلم کششی برای محافظت از وسایل بزرگ مبلمان در برابر خراش و خراش استفاده می کنند. در عین حال، می‌توان از استرچ روپ برای بسته نگه داشتن کشوها روی کمدها، کمدها، میزهای خواب، میزهای قهوه‌خوری و موارد دیگر استفاده کرد.

این کار مفید است و می تواند در زمان صرفه جویی کند زیرا مانع از برداشتن کشوها توسط جابجایی ها می شود. در هر صورت، یک بسته بندی محکم، ثبات بیشتری را برای جلوگیری از حرکت قطعات و در عین حال کاهش احتمال آسیب به اقلام گران قیمت ارائه می دهد. بسته بندی کششی راه حل مناسبی برای وسایلی است که در هنگام جابجایی برای جعبه یا کارتن خیلی بزرگ هستند. 

فیلم کششی را می توان برای سازماندهی استفاده کرد

آیا می‌دانستید که می‌توانید از کش رنگی در مرکز توزیع یا انبار خود برای افزایش سازمان‌دهی استفاده کنید؟ محصولات کدگذاری رنگی یک راه ساده و موثر برای پیگیری پالت ها و/یا محموله های مختلف است. بهتر از همه، می توانید این کار را در یک نگاه با فیلم کششی رنگی انجام دهید.

با روکش های کشسان رنگی، می توانید اقلام خاصی را از هم جدا نگه دارید، بنابراین انبار شما منظم تر است. علاوه بر آسان‌تر کردن جداسازی و شناسایی پالت‌ها، استفاده از روکش کشدار رنگی می‌تواند اطمینان حاصل کند که برخی از پالت‌ها با بارهای دیگر مخلوط نمی‌شوند. 

برای بسته بندی سبک از پوشش کششی دست استفاده کنید

بسته بندی سبک دستی می تواند به سرعت برای بسته بندی گروهی از محصولات شل برای حمل و نقل، فروش یا مدیریت موجودی استفاده شود. فیلم کششی برای بسته بندی وسایلی مانند میله، لوله و رولپلاک مناسب است. برای انجام این کار، رول های کششی سریع دستی یا رول های بسته بندی کوچک را انتخاب کنید. 

با فیلم کشسان رنگی، حریم خصوصی پالت بیشتری دریافت کنید

اگر به دنبال به حداکثر رساندن حریم خصوصی پالت خود هستید، استفاده از یک فیلم کششی رنگی مات تر ممکن است امنیت مورد نیاز شما را ارائه دهد. روکش‌های کشدار تیره‌تر می‌توانند به شما کمک کنند محتویات پالت خود را پنهان کنید. 

عمر محصولات مورد استفاده در خارج را افزایش دهید

اگر محصولات را در بیرون ذخیره می کنید، فیلم کششی مناسب می تواند کمک کند. فیلم کششی محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش دارای یک افزودنی ویژه است که می تواند به افزایش طول عمر محصول شما در زیر نور خورشید کمک کند. بدون این محافظ، اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند به سرعت خراب شدن بسته بندی و محتویات محصول را تسریع کند. هرکسی که محموله ها را در خارج از خانه یا محصولات را بیش از 60 روز در خارج نگهداری می کند، باید مزایای گسترده فیلم استرچ UV را در نظر بگیرد. 

کاربردهای استرچ راپ شامل امنیت بیشتر برای میله ها و قرقره ها می شود

می‌توان از روکش‌ها و فیلم‌های استرچ برای محکم کردن اقلامی که رول می‌شوند، مانند حلقه‌های سیم و فرش استفاده کرد. این یک راه بسیار موثر و نسبتا آسان برای جلوگیری از باز شدن یا باز شدن در حین ذخیره سازی و حمل و نقل است. برای انجام این کار، به سادگی چند لایه فیلم کششی را در اطراف مواد سیم پیچ یا نورد شده بپیچید. و سپس، فیلم به طور طبیعی به خود می‌چسبد تا امنیت و محافظتی که شما نیاز دارید را فراهم کند. 

استفاده های استرچ راپ که با پس انداز و سود برابری می کند 

هنگامی که فیلم کششی به پایان چرخه عمر قابل توجه خود می رسد، هنوز ارزش دارد. اکثر روکش ها و فیلم های کششی از مواد پلی اتیلن خطی با چگالی کم (LLDPE) ساخته شده اند. این ماده الاستیک بسیار موثر و قابل بازیافت است که آن را بسیار ارزشمند می کند. 

یکی از مواردی که اغلب نادیده گرفته می شود، توانایی کسب درآمد است – زمانی که عوامل بازار اجازه می دهند. ما در AAA Polymer خدمات بازیافت تجاری و تحویل ضایعات پلاستیکی پست تجاری و پسا صنعتی را در سراسر کشور ارائه می دهیم. کارشناسان ما از طریق این برنامه ضایعات پلاستیکی شما را تحویل گرفته و بر اساس قیمت بازار به شما پرداخت می کنند.

حتی اگر قیمت بازار پایین باشد و سود خالصی برای شما به همراه نداشته باشد، باز هم پس انداز قابل توجهی خواهید داشت. هر زمان که ضایعات پلاستیکی را از جریان زباله خود حذف می کنید، تعداد دفعاتی که زباله باید جمع آوری شود را کاهش می دهید و هزینه انعام خود را کاهش می دهید. به عبارت ساده، بازیافت بسته بندی کششی می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی شود و حتی درآمد کسب و کار شما را به دست آورد. 

برای استفاده های نوآورانه از پوشش کششی بیشتر با پلیمر AAA تماس بگیرید

در نهایت، تعداد استفاده از استرچ راپ بی پایان است. و تیم AAA Polymer می‌تواند به شما کمک کند خارج از چارچوب فکر کنید تا از هر اینچ حداکثر استفاده را ببرید. در AAA Polymer، ما پیشرو در ارائه راه حل های فیلم کششی هستیم:

  • فیلم کششی ماشینی

  • فیلم کششی دست

  • فیلم کششی سفارشی

  • بسته بندی کششی دست EcoSupreme

  • بازیافت فیلم کششی

  • و بیشتر

امروز با ما تماس بگیرید!

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید