۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

وزن نایلون حبابدار

وزن نایلون حبابدار

یک ورقه پلاستیکی حاوی حباب های هوا که برای محافظت از اشیا در هنگام جابجایی یا ارسال از طریق پست استفاده می شود.

وزن نایلون حبابدار

وزن نایلون حبابدار

منشا و کاربرد

روکش حبابی واژه ای نسبتاً جدید است که به اواسط دهه 1950 باز می گردد که پوشش محافظ اختراع شد. کلمه “حباب” از کلمه آلمانی میانه پایین “bubbeln” به معنای “مقدار کمی مایع باد شده با گاز یا هوا” گرفته شده است، در حالی که کلمه “Wrap” از ریشه پروتو-هند و اروپایی “werp” به معنای “می آید”. چرخیدن یا باد کردن.


وزن نایلون حبابدار
وزن نایلون حبابدار

کاربرد نایلون حبابدار

روکش حباب دار به یک ورقه پلاستیکی محافظ اشاره دارد که برای جلوگیری از شکستن اقلام شکننده هنگام جابجایی یا حمل و نقل استفاده می شود. یک طرف ورق صاف است، در حالی که طرف دیگر با حباب های پلاستیکی کوچک و گرد پر از هوا پوشیده شده است. حباب ها یک لایه بالشتکی ایجاد می کنند که از آیتم داخل محافظت می کند. رول حباب دار معمولاً در رول های بلند یا ورق های بزرگ و مسطح فروخته می شود.

روکش حبابی توسط دو مهندس آمریکایی در سال 1957 اختراع شد. اولین روکش حباب دار در واقع فقط دو پرده پلاستیکی دوش بود که به یکدیگر مهر و موم شده بودند و به عنوان دیوارپوش تزئینی به بازار عرضه شد. وقتی این ایده به نتیجه نرسید، مهندسان شروع به فروش پوشش حباب دار خود به عنوان عایق گلخانه کردند.

تا اینکه در سال 1960 مردم متوجه شدند که روکش حباب دار چقدر برای محافظت از اقلام شکننده در برابر شکستن کار می کند. اولین خریدار عمده نایلون حباب دار ، شرکت کامپیوتری IBM بود که از مواد محافظ هنگام بسته بندی کامپیوتر IBM 1401 خود برای حمل و نقل استفاده کرد.
امروزه، نایلون حباب دار نه تنها یک ماده بسته بندی محبوب است. مخترعان انواع و اقسام کاربردهای مختلفی را برای پوشش پلاستیکی پیدا کرده اند، از جمله استفاده از آن برای ساخت روکش درب خودرو، بادبادک و بالشتک صندلی چرخدار.

 

وزن نایلون حبابدار

نایلون حبابدار

نایلون حبابدار

ونه از پوشش حبابی استفاده کنیم؟

در زیر دستورالعمل های گام به گام نحوه استفاده از حباب راپ برای بسته بندی را توضیح خواهیم داد.

کالای خود را روی یک سطح تمیز و صاف بپیچید

یک سطح تمیز و صاف برای بسته بندی کالاهای خود برای حمل و نقل قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای کالاهایی که می خواهید ارسال کنید و مواد بسته بندی خود مانند رول های حباب دار دارید. همچنین، عاقلانه است که اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای چسباندن، تا کردن و محکم کردن وسایل خود را بدون جابجایی تزئینات روی میز یا لباس های میز دارید.

پوشش حباب دار را طوری قرار دهید که سمت حباب آن به سمت بالا باشد

اطمینان حاصل کنید که پوشش حباب دار را به گونه ای قرار دهید که طرف حباب دار ورق به سمت بالا باشد. به این ترتیب، کیسه های هوا می توانند کار خود را به نحو احسن انجام دهند و از کالاهای شکننده شما در حین حمل و نقل محافظت کنند. اگر حباب های هوا رو به بیرون باشند، به احتمال زیاد در حین حمل و نقل ظاهر می شوند. که در وهله اول هدف استفاده از پوشش حبابدار را شکست می دهد.

وزن نایلون حبابدار
وزن نایلون حبابدار

محصول فراگیر با بسته بندی حباب دار سخاوتمندانه

در استفاده از حباب بند برای اقلامی که باید ارسال کنید، اشتباه نکنید. مشتریان وقتی مجبور می شوند چندین روز (یا حتی گاهی هفته ها!) برای رسیدن بسته هایشان صبر کنند، عصبانی می شوند تا متوجه شوند که کالاهای داخل آن آسیب دیده یا شکسته است. این امر در درازمدت اعتبار برند شما را خدشه دار می کند، زیرا مشتریان بیشتری با شما تماس می گیرند تا در مورد خط مشی بازگشت شما بپرسند. به خاطر داشته باشید که برای محافظت کامل از کالای خود در حین حمل و نقل، به احتمال بسیار زیاد به مواد اولیه بسته بندی نیاز دارید.. به عنوان یک مورد، در حالی که حباب بسته بندی کوچک می تواند صفحه تلویزیون شما را از خراب شدن و خراشیدگی محافظت کند، ممکن است برای جلوگیری از آسیب ضربه به مقداری محصول فوم نیز نیاز داشته باشید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که اگر بسته به طور تصادفی تکان بخورد یا بیفتد، تلویزیون در حین حمل و نقل آسیب نمی بیند.

جعبه را برای حمل و نقل به آرامی ببندید و مهر و موم کنید

پس از بسته بندی کالا در نایلون حبابدار (و سایر مواد بسته بندی مانند مواد خشک کننده برای محافظت در برابر رطوبت)، تنها کاری که باید انجام دهید این است که جعبه حمل و نقل را مهر و موم کنید و آماده حمل و نقل است!

وزن نایلون حبابدار
وزن نایلون حبابدار

مزایای استفاده از بسته بندی حباب دار برای بسته بندی

موارد زیر برخی از مزایای استفاده از بسته بندی حباب دار برای اهداف بسته بندی قبل از ارسال اقلام است.

می توانید بارها و بارها از پوشش حباب دار خود استفاده کنید .

وقتی کارتان تمام شد، نایلون حبابدار را دور نیندازید. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از حباب بند برای بسته بندی این است که می توانید چندین بار از آن استفاده کنید مگر اینکه آسیب زیادی به آن وارد شده باشد. تا زمانی که اکثر حباب‌های هوا آسیب ندیده باشند، می‌توانید به راحتی از حباب‌پوش خود به طور مکرر برای محافظت از با ارزش‌ترین کالاها و محصولاتی که در حال حمل و نقل هستند، استفاده کنید. این امر باعث می‌شود که Bubble Wrap نسبت به برخی از انواع بسته‌بندی که استفاده مجدد از آنها را به چالش می‌کشند، انتخابی سازگارتر با محیط زیست باشد. علاوه بر این، این واقعیت که می توانید چندین بار از  نایلون حبابدار استفاده مجدد کنید، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه به شما می دهد.

حباب بند بسیار سازگار و همه کاره است

نایلون حبابدار می تواند از محموله های تقریباً کوچک محافظت و عایق بندی کند. به راحتی می توانید آن را با استفاده از قیچی به هر شکلی که نیاز دارید برش دهید. ورق های حباب دار بزرگ به اندازه کافی چکش خوار هستند تا از چندین نوع محموله با شکل های مختلف به طور موثر محافظت و بسته بندی شوند. علاوه بر این، کاربردهای پوشش حباب دار در خارج از حوزه حمل و نقل نیز گسترده است. حتی برخی از افراد از آن برای صاف کردن پنجره های خانه خود در تابستان استفاده می کنند. با اندکی خلاقیت، امکانات واقعاً نامحدود است!

وزن نایلون حبابدار
وزن نایلون حبابدار
یک گزینه بسیار سبک وزن

هنگامی که صحبت از مواد بسته بندی می شود (پر کردن فضای خالی)، نایلون حبابدار یکی از سبک ترین مواد موجود است. ساختار آن عمدتاً از هوا، با چند لایه پلاستیکی فوق سبک برای دوام بیشتر تشکیل شده است. این آن را به یک ماده بسته بندی سبک وزن تبدیل می کند و می تواند به شما در صرفه جویی فوق العاده ای در هزینه های حمل و نقل کمک کند، عمدتاً اگر حجم زیادی را حمل می کنید. هنگامی که شما بر حسب وزن حمل می کنید، بسته بندی کمتر باعث کاهش هزینه ها و هزینه های سوخت بالقوه متوسطی می شود که مقادیر قابل توجهی کالا ارسال می کنید. جایگزین دیگری برای نایلون حبابدار استفاده از بسته های هوا برای حمل و نقل برای کمک به صرفه جویی در فضای انبار است. در این مقاله در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد بسته بندی بالش بادی پیدا کنید .

سایر برنامه های کاربردی نایلون حبابدار

به غیر از استفاده از آن برای بسته بندی محصولات برای حمل و نقل، در اینجا برخی از برنامه های دیگر نایلون حبابدار وجود دارد.

پدینگ زانو

علف های هرز، کاشت و سایر انواع باغبانی می تواند به مقدار معینی زانو زدن نیاز داشته باشد که می تواند دردناک و ناراحت کننده باشد. یک راه حل عالی این است که یک قطعه حباب بسته بزرگ را به شکل مستطیل تا کنید و از آن در ظرفیت یک پد زانو زدن استفاده کنید. بالشتک اضافی باعث تسکین مفاصل شما و همچنین شلوار شما می شود.

حفاظت از گیاهان

گیاهان لطیف و بذرهای تازه کاشته شده خود را در ماه های سردتر با پوشاندن و بسته بندی آنها با حباب بند از سرما محافظت کنید. حفره های هوا در طول روز در زیر اشعه های خورشید گرم می شوند و به عنوان گلخانه ای عمل می کنند تا خاک و گیاه را گرم نگه دارند.

وزن نایلون حبابدار
وزن نایلون حبابدار
برای خرید نایلون حبابدار با پلیمر پلاستیک تماس بگیرید
09123970080
لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید