۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

نایلون حبابدار پلیمرپلاستیک

نایلون حبابدار پلیمرپلاستیک

 نایلون حباب دار

تا اینجا متوجه شدیم که نایلون حبابدار چیست؟ در پیوسته لازم است لغ به رسیدگی انواع این نایلون‌ها بپردازیم در حال آماده حدود پنج نوع از این نایلون‌ها در حال فرآوری است که عبارتند از:

نایلون حباب دار استاندارد

نایلون‌های استاندارد اغلب برای محصولاتی مانند ظروف شکستنی مورد استفاده پیمان می‌گیرند. از نظر قیمت نسبت چهار مدل دیگر که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، ارزان‌تر هستند. به همین دلیل طریق بسته‌بندی مقرون به صرفه‌تری به احصاییه می‌روند. این نایلون‌های در ابعاد و اندازه‌های مختلفی بنا به سفارش مشتری تولید می‌شوند. برخی از آنها به صورت رول و برخی دیگر نیز به چهره پاکت تولید می‌شوند. البته مدل پاکتی آن‌ها کمی گران‌تر از مدل رول شده به حساب می‌آید.

نایلون حباب دار فوم‌دار

گاهی اوقات در تولید نایلون حبابدار از یک لایه فوم بهره‌گیری می‌شود. فوم به انگیزه سطح نرمی که دارد، نقش حفاظتی نایلون را افزایش می‌دهد. از طرفی دیگر فوم در مساوی تابش نور پایداری زیاد نکویی از خویش اثر می‌دهد. اگر وسیله‌ای که فرآوری می‌شود، برای مدت سررسید زیادی در معرض تابش خورشید پیمان خواهد گرفت، گزینه اصلی قبل روی شما برای بسته‌بندی آن، نایلون‌های فوم‌دار خواهد بود.

نایلون حباب دار چسب‌دار

نایلون حبابدار پلیمرپلاستیک

نایلون حبابدار پلیمرپلاستیک

نایلون‌های چسب‌دار نیز دسته‌ای سایر از نایلون‌های حباب دار به شمار می‌روند. این نایلون‌ها اغلب برای بسته‌بندی ابزارها خانه و شیشه‌ای از آنگونه تلویزیون‌ها باره کاربرد پیمان می‌گیرند. به دلیل خاصیت نسبی چسب‌داری که این گونه نایلون‌ها دارند، به طور کامل به وسیله می‌چسبند. به همین علت می‌توانند به راحتی متعلق به وسایل محافظت کنند و اثرات آسیب‌زای برآمده از ضربه را به بهتر مهار می‌کند.

نایلون حبابدار پلیمرپلاستیک

نایلون حبابدار پلیمرپلاستیک

نایلون حباب دار آنتی استاتیک         

نقطه ضعف به کارگیری نایلون حبابدار چیست؟ واقعیت این است که در صورت استفاده از نایلون حبابدار معمولی، موجب می‌شود که الکتریسیته ساکن نسبتا زیادی در وسایل برپایی شود. این مسئله برای وسایلی از دسته ظروف شکستنی، خطرناک نیست؛ اما در گویه تجهیزاتی همانند وسایل الکترونیکی باید نسبت به ایجاد الکتریسیته ساکن حساس باشیم و حتی الامکان جلوی این اتفاق را بگیریم. نایلون‌های حبابدار آنتی استاتیک گزینه مناسبی برای این موارد به شمار می‌روند.

نایلون حباب دار ضربه‌گیر قابل بازیافت

نایلون حباب دار چسب‌دار

نایلون حباب دار چسب‌دار

در تولید نایلون‌های حبابدار در سال‌های اخیر از بعضی مواد پلاستیکی که قابل بازیافت شدن هستند، استفاده می‌شود. این نایلون‌ها در حال رشد هستند و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک به عنوان گزینه اول برای نایلون‌های ضربه‌گیر باره استفاده قرار می‌گیرد. در حال آماده حدود چهل درصد از مواد اولیه باره استفاده در تولید این نایلون‌ها، از مواد قابل بازیافت هستند.

ویژگی نایلون حباب دار در خصوص نایلون حبابدار به آن اشاره کردیم، نقش عایق حرارتی است که به خوبی آن را ایفا می‌کند. حباب‌های روی سطح نایلون، از هوا پر شده‌اند. هوا نیز به عنوان یک عایق حرارتی پسندیده است که همواره میزان انتقال گرما در آن زیاد محدود است. به همین انگیزه عایق بودن این نایلون نیز به عنوان یک استعمال جانبی دیگر در دسترس ما قرار دارد.

در پروسه فرآوری پلاستیک حباب دار، از ماده اولیه پلیمری به اسم پلی اتیلن استفاده می‌شود. به این چهره که دو لایه فیلم پلی اتیلن با ضخامت مشخص حاضر می‌شود. سپس این دو لایه روی یکدیگر قرار می‌گیرند. سپس به وسیله دمیدن هوا در میانی این دو لایه و محبوس کردن آن، نایلون‌ها فرآوری می‌شوند. این نایلون‌ها به خوبی می‌توانند در برابر نفوذ حرارت، روشنایی و گردو غبار از خود مقاومت نشانه دهند.

 

نایلون حبابدار پلیمرپلاستیک

نایلون حبابدار پلیمرپلاستیک

هر نوع بسته بندی در صنعت گفته شده که نایلون های ویژه به خویش را دارند، کالاهای حساس و شکننده که در طول راه حمل و نقل می‌شوند و در اسباب کشی  و وسایل دلنازک مثل: کمد‌ها، یخچال، ماشین لباستشویی و… که امکان گزند دیدن، در طول راه و حمل و نقل آن‌ها ممکن است، به وجود بی‌آید. هرکدام این موارد شرایط یکسانی دارند که برای این جور شرایط، ما از نایلون حبابدارد استفاده می‌کنیم. با پروا به گونه کالا و شرایط قبل اومده می‌توانیم از انواع نایلون حباب دار فرآوری شده، که از گونه ها و وسایل خویش محافظت می‌کند، بهره‌گیری کنیم. نایلون‌های حباب دار یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین نایلون‌های محافظتی برای ترابری کردن ومحافظت از اجناس  است.

 

نایلون حبابدار پفکی

در بازار این پلاستیک حباب دار را با اسم حبابدار پفکی نیز می‌شناسند. این معمولا به عنوان بسته‌بندی اصلی محصولات باره بهره‌گیری قرار نمی‌گیرد و صرفا نقش محافظتی را ایفا می‌کند.

نایلون حبابدار پلیمرپلاستیک

 

نایلون حبابدار پلیمرپلاستیک

  •  نایلون حبابدار پلیمرپلاستیک
  •  نایلون حباب دار ضربه‌گیر قابل بازیافت
  •  نایلون حباب دار آنتی استاتیک
  •  نایلون حباب دار چسب‌دار
  •  نایلون حبابدار پفکی
  •  نایلون‌های محافظتی
  •  نایلون حباب دار
لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید