۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه

نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه

نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه

نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه 

 

 

نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه چیست؟

نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه یک ورق پلاستیکی انعطاف پذیر است که حباب های پر از هوا از سطح آن بیرون زده است. این ورق برای بسته بندی کالاهای شکننده مانند شیشه استفاده می شود. خاک رس و سرامیک برای محافظت از آنها در برابر آسیب در هنگام ذخیره سازی یا حمل و نقل. در اندازه ها و ضخامت های مختلف موجود است، هدف اصلی آن ایجاد عایق لرزش و ضربه است، در نتیجه از بار در برابر شکست محافظت می کند.

پلیمر پلاستیک طیف گسترده ای از فیلم های حباب بسته بندی را ارائه می دهد که با توجه به استفاده در درجه های مختلف طبقه بندی می شوند. قدرت آنها از معمولی تا سنگین متفاوت است. هر نوع دارای توانایی اثبات شده ای برای مقاومت در برابر ضربه های خارجی برای جلوگیری از هر گونه ضرر یا آسیب به محصول است.

 

بسته بندی حباب دار همه منظوره

حباب درجه یک هدف عمومی یک راه حل بسته بندی موثر و اقتصادی برای بسته بندی محصولات و محافظت از آنها در برابر آسیب ارائه می دهد. رول های بسته بندی را می توان به راحتی بر اساس راحتی شما به عرض برش داد. جنرال روپ در دو دسته معمولی و سنگین تولید می شود که به ترتیب در ضخامت های 10 و 20 میلی متری موجود است. در حالی که اولی برای حمل و نقل عمومی خانگی مناسب است، دومی برای بسته بندی محصولات شکننده برای حمل و نقل حرفه ای، جابجایی و ذخیره سازی در انبار مناسب است.

Bubble Wrap در درجات مختلفی وجود دارد:

● تک لایه = درجه معمولی
● دو لایه = وظیفه سنگین(نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه)

نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه در اندازه های مختلف حباب وجود دارد:

● 10 میلی متر، 20 میلی متر، 30 میلی متر

پلیمر پلاستیک همچنین جعبه های دستی را ارائه می دهد که برای استفاده در محیط های خانگی، اداری و انبار طراحی شده اند. این به کاربران امکان می دهد تا مقدار ورق لازم را بیرون بکشند و بدون ایجاد آشفتگی منجر به ذخیره سازی بدون مشکل می شود.

رنگ ها و اندازه های سفارشی ساخته شده

رول‌های حباب‌دار را می‌توان به هر عرضی برش داد و به هر طولی سوراخ کرد. ما می توانیم محصولات حباب دار خود را متناسب با هر برنامه ای سفارشی کنیم. فیلم بسته بندی حباب را می توان به صورت سفارشی به لوله، ورق یا کیسه تبدیل کرد. با بسته بندی حباب دار چاپ شده و رنگی سفارشی، گزینه ها بی پایان هستند.

بسته بندی حباب دار فویل فلزی

بسته بندی حباب دار فلزی، همچنین به عنوان “فایل حباب دار” شناخته می شود، به ورقه های بسته بندی حباب دار اطلاق می شود که با فویل لمینت شده اند تا بسته بندی با دمای کنترل شده را فعال کنند. کیفیت حرارتی آن دمای محصولات داخل آن را تنظیم می کند و از کالاهای حساس در برابر آسیب محافظت می کند. این روکش سبک و مقاوم در برابر رطوبت برای بسته بندی مواد غذایی عجیب و غریب، اسناد، نقاشی ها و غیره استفاده می شود.

حباب پشت کاغذ کرافت

همانطور که از نام آن پیداست، حباب پشتی کرافت با کاغذ کرافت قوی پوشانده شده است که عمدتا برای بسته بندی مبلمان چوبی و سایر وسایل سنگین خانگی طراحی شده است. حباب پشتی کرافت که عمدتاً توسط تولید کنندگان مبلمان و فروشندگان مبلمان استفاده می شود، به گونه ای طراحی شده است که محکم باشد و توانایی مقاومت در برابر سختی های حمل و نقل و حمل و نقل را دارد. این روکش برای محافظت از سطوح کف در برابر خراش ناشی از جابجایی اثاثیه سنگین نیز مفید است.

پوشش حباب دار با پشت فوم

برای کسانی که به دنبال محافظت بیشتر برای کالاهای خود هستند، حباب پشتی فوم یک انتخاب عالی است. رول با روکش فوم در یک طرف، برای ایجاد بالشتک اضافی برای وسایل ظریفی که در حین حمل و نقل نیاز به مراقبت ویژه دارند، طراحی شده است. این ورق حباب دار فوم دار با ضخامت 0.5 میلی متر مناسب برای اقلام شکننده است، نه تنها از اجناس در برابر شکستن محافظت می کند، بلکه مانند پلاستیک عرق نمی کند، بنابراین سطح را تمیز نگه می دارد.

حباب بند ضد استاتیک

حباب ضد الکتریسیته پلیمر پلاستیک که مخصوص اقلام الکتریکی طراحی شده است، یک گزینه عالی برای بسته بندی ماشین آلات سنگین و قطعات الکتریکی است. بسته بندی کالاهای الکتریکی می تواند چالش برانگیز باشد زیرا اصطکاک در حین حمل و نقل می تواند باعث آتش سوزی و/یا ایجاد شوک ایستا از بسته بندی پلاستیکی معمولی شود. پوشش ضد الکتریسیته ساکن از اقلام الکتریکی در برابر تجمع الکتریسیته ساکن محافظت می کند و اقلام را ایمن نگه می دارد. این ملحفه ها صورتی رنگ هستند تا تشخیص آن برای افراد آسان باشد.

حباب محافظ نرم Protecta

حباب نرم پروتکتا که برای بسته بندی مبلمان استفاده می شود با یک حباب با کیفیت برتر در یک طرف لمینت شده است. به طور گسترده ای برای پوشاندن مبلمانی که برای مدت طولانی در انبار نگهداری می شوند استفاده می شود. بسیاری از انبارها و شرکت های مبلمان از این محصول برای بسته بندی طولانی مدت خود استفاده می کنند. رول بسته بندی نرم نیز از تعریق جلوگیری می کند، بنابراین سطح مبلمان تمیزی را تضمین می کند.

لوله حبابی

لوله حباب پلیمر پلاستیک به طور خاص برای مواردی ساخته شده است که اندازه آنها طولانی است و بنابراین بسته بندی آنها دشوار است. پوشش حباب محافظ منحصر به فرد محافظت کاملی از اقلام می کند و حمل و نقل آنها را آسان تر می کند. رول های حباب دار در لایه های 10 میلی متری و 20 میلی متری در دسترس هستند و اندازه سفارشی آنها باعث می شود تا در طیف گسترده ای از محصولات استفاده شود.

کیسه های حباب دار

کیسه های حبابی ما یک راه حل بسته بندی محافظ مقرون به صرفه و صرفه جویی در کار ارائه می دهند. کیسه های حباب دار در اندازه های مختلف موجود هستند و همچنین می توان آنها را به صورت سفارشی ساخت. این کیسه ها را می توان با یک فلپ بسته چسبی برای مهر و موم مطمئن ساخت. کیسه های حباب معمولاً با حباب 10 میلی متری ساخته می شوند اما حباب 20 میلی متری نیز موجود است.

نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه

جهت خرید نایلون حبابدار ضربه گیر دولایه با پلیمر پلاستیک تماس بگیرید09123970080

کیسه های حباب دار

کیسه های حباب دار

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید