۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

نایلون استرچ تهران

نایلون استرچ تهران،فیلم استرچ 6برابر کشش دارد که معمولا از پلی‌اتیلن باچگالی کمِ خطی (LLDPE) تولید میشود و برای بسته‌بندی به دور لوازم پیچیده می‌شود، در حال حاضر در صنعت تجاری برای بسته‌بندی اجناس از نایلون استرچ استفاده می‌کنند. نایلون استرچ  رنگی و همچنین به‌صورت شفاف به فروش می رسد این سلفون استرچ ها دارای وزن بسیار کمی می باشند. بدون واسطه و با بهترین قیمت فروش نایلون استرچ تهران از ما خریداری کنید.

تولید نایلون استرچ تهران

نایلون استرچ تهران

نایلون استرچ تهران

متداول ترین ماده پوشش کششی پلی اتیلن با چگالی کم خطی (LLDPE) است که از کوپلیمریزاسیون اتیلن با آلفا الفین ها تولید می شود که رایج ترین آنها بوتن ، هگزن و اکتن است . استفاده از آلفا-الفین های بالاتر (هگزن یا اکتن) باعث افزایش ویژگی های لایه کششی می شود، به ویژه در مورد ازدیاد طول در هنگام شکست و مقاومت در برابر سوراخ شدن . انواع دیگر پلی اتیلن و پی وی سی نیز قابل استفاده است. بسیاری از فیلم‌ها در هنگام شکست حدود 500 درصد کشش دارند، اما در حال استفاده فقط تا حدود 100 تا 300 درصد کشیده می‌شوند. پس از کشش، بازیابی الاستیک برای محکم نگه داشتن بار استفاده می شود.دو روش برای تولید نایلون استرچ تهران وجود دارد:

  • رزین ذوب شده و از طریق یک قالب حلقوی اکسترود می شود، با هوا خنک می شود. این فرآیند کندتر می باشد ولی کیفیت چسبندگی بیشتری دارد. فیلم دمیده یک فرآیند اکستروژن ثابت نیست، که منجر به ناهماهنگی در سراسر وب فیلم می شود.
  • فیلم از طریق یک قالب شکافی اکسترود می شود، سپس از روی غلتک های خنک کننده عبور می کند.فیلم های کشسانی سازگارتر هستند و ویژگی های عملکرد بهتری دارند. کیفیت چسبندگی به خوبی دمیده نیست، اما می توان در یک ساعت بیشتر با هزینه کمتر تولید کرد.

خواص دیگری مانند استحکام شکست، چسبندگی، شفافیت، مقاومت در برابر پارگی، تخلیه ساکن و غیره نیز مهم هستند.

فروش نایلون استرچ

فروش نایلون استرچ

فروش نایلون استرچ

فروش نایلون استرچ در عرض 50 cm  و ضخامت 23 میکرون کشش 600 درصد و چسبندگی عالی

فروش با تخفیف نایلون استرچ رول 600 متری 5 کیلوگرمی

 

فروش سلفون و فروش استچر پالت 5 کیلویی

 

فروش سلفون و فروش استچر پالت 10 کیلویی

 

فروش عمده نایلون شرینگ و  فروش استرچ پالت تهران با  کیفیت عالی در عرض ها و وزن های دلخواه و قیمت ارزان فروش نایلون استرچ تهران ارسال به سراسر کشور جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

بسته بندی پالت استرچ به صورت رول هایی ازسلفون استرچ ارائه می شود که با مقداری خاصیت کشسانی از قبل کشیده شده است و به آن اجازه می دهد تا زمانی که با دست یا ماشین اعمال می شود تا حد خود کشیده شود. این به نایلون استرچ اجازه می دهد تا پوشش محکم تری با عملکرد پوشش بالاتر و نیروی نگهدارنده قابل اعتماد روی کالا در هنگام حمل و نقل ارائه دهد. فیلم استرچ برای کاربردهای بسته بندی دستی عملکرد بهتری دارد و در حین استفاده توسط کارگران برای تکمیل یک بسته بندی کافی به انرژی کمتری نیاز دارد. این به جلوگیری از خستگی و آسیب در محل کار کمک می کند.

در نتیجه پیش کشش، رول‌های فیلم سبک‌تر هستند و دوبرابر مقدار فیلم در هر رول طول فیلم بسیار بیشتری نسبت به بسته‌بندی‌های پالت معمولی می‌دهد. حدود 50 درصد از فیلم مورد نیاز است، بنابراین زباله های محیطی کمتری برای به دست آوردن نتیجه خوب تولید می شود.

قیمت نایلون استرچ تهران

نایلون استرچ تهران،لطفاً کیفیت و قیمت نایلون استرچ تهران با دیگر فروشندگان مقایسه کنید.فروش عمده نایلون استرچ و خرده فروشی نایلون استرچ ، در پلیمر پلاستیک دارای نمایندگی فروش نایلون استرچ در سراسر کشور.

شرکت پخش پلیمرپلاستیک باسابقه 10سال کار در زمینه فروش وپخش سلفون استرچ ،فروش به قیمت درب کارخانه نایلون استرچ تهارن برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت نایلون استرچ باما تماس بگیرید.

 

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید