۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

نایلون استرچ اصفهان

نایلون استرچ اصفهان،لطفاً کیفیت و قیمت نایلون استرچ اصفهان با دیگران مقایسه کنید.فروش خرده و عمده نایلون استرچ ،  فروش نایلون حبابدار و فوم بسته‌بندی در پلیمر پلاستیک دارای نمایندگی فروش سلفون استرچ در سراسر کشور.

سلفون استرچ دارای عرض 40cm

سلفون پالت بند در عرض ۵۰ و ۱۰۰ وزن دلخواه مشتری  می باشد.

مجموعه پخش پلیمرپلاستیک باسابقه10سال فعالیت در زمینه فروش وپخش عمده نایلون استرچ ،فروش به قیمت درب کارخانه امکان خرید حضوری امکان ارسال به تمام نقاط کشور.

نایلون استرچ اصفهان

نایلون استرچ اصفهان

نایلون استرچ اصفهان و بسته بندی استرچ پالت

صنایع مختلف از نایلون استرچ که به نام سلفون استرچ نیز شناخته می شود، برای بسته بندی انواع محصولات استفاده می کنند.

یکی از ویژگی های کلیدی نایلون استرچ اصفهان، کشش و انسجام بالای آن است.

سردرگمی بزرگی در بین بسیاری از مردم در مورد این نایلون استرچ وجود دارد. در اینجا توضیح قطعی است.

  • فیلم شرینک: یک فیلم پلاستیکی ساخته شده از PVC، PP یا پلی اتیلن که در هنگام اعمال گرما منقبض می شود و در نتیجه اقلام بسته بندی شده در آن را محکم می پیچد. گرما توسط یک تونل یا یک تفنگ حرارتی اعمال می شود.
  • نایلون استرچ: اغلب به عنوان “فیلم کوچک” یا “فیلم چسبنده” نامیده می شود، این لایه پلی اتیلن در اطراف یک پالت یا بسته نرم افزاری کشیده می شود و به خود می چسبد تا نوعی بانداژ الاستیک با نگه داشتن محکم ایجاد کند.
  • فیلم چسبنده: نسخه خانگی و ایمن فیلم استرچ است.

فیلم شرینکی که ما عرضه می کنیم تماماً فیلم پی وی سی تا شده در مرکز برای استفاده با کیت های شرینک یا سیلرهای L است. ما فیلم 19 و 25 میکروفون را ارائه می دهیم.

نایلون استرچ ما از جنس ریخته گری است به این معنی که در دست گرفتن چسبنده نیست و در هنگام کار بی صدا است. ما مقاومت های متوسط، سنگین و فوق سنگین، یک فیلم سیاه با عرض 500 میلی متر (همچنین ریخته گری) به اضافه یک رول پهن 100 میلی متری برای بسته بندی ارائه می دهیم.

من پالت های بزرگ جعبه لحاف دارم. از کدام نایلون استرچ استفاده کنم؟

برای جعبه های سبک مانند این همیشه از نایلون استرچ اصفهان متوسط ​​استفاده کنید تا هرگونه خرد شدن جعبه ها را به حداقل برسانید.

چگونه پالت ها را با نایلون استرچ بپیچم؟

پالت را دو بار در پایین بچرخانید و مطمئن شوید که خود پالت روی هم قرار گرفته است. حالا فیلم را به دور پالت بپیچید و آن را در حالی که می روید بکشید. اطمینان حاصل کنید که لایه قبلی حداقل 30٪ همپوشانی دارید. وقتی به قسمت بالایی رسیدید دوباره دو بار دور بپیچید و پاره کنید. آسان!

آیا دیسپنسر هنگام اعمال نایلون استرچ کاملاً حیاتی است؟

نه، استفاده از فیلم بدون آن بسیار آسان است. اما برای بسته بندی دیسپنسر تفاوت زیادی ایجاد می کند.

آیا برای فیلم شرینک باید ال سیلر داشته باشم؟

خیر، می توانید از کیت شرینک ساده و تفنگ حرارتی استفاده کنید.

آیا می توانم فیلم شرینک یا استرچ فیلم چاپ کنم؟

خیر؛ نه در چیزی جز کامیون ها!

خرید سلفون استرچ اصفهان

خرید سلفون استرچ اصفهان

خرید سلفون استرچ اصفهان

استرچ روپ و/یا فیلم استرچ یک فیلم پلاستیکی قابل کشش است که دور اقلام و پالت‌ها پیچیده می‌شود.فیلم بسته بندی کششی چسبنده سلام پلی اتیلن مقرون به صرفه به عنوان فیلم کششی باندلینگ، فیلم کششی دستی، فیلم کششی هسته گسترده و رول فیلم استرچ ماشینی ارائه می شود.

ما سفارشی سازی را برای نیازهای مختلف شما از فیلم کششی ارائه می دهیم، در صورت تمایل با ما در ارتباط باشید!

نایلون استرچ بیبی رول

به طور گسترده در صنایع کابل، صنایع تولید چرخه و لوازم جانبی آلیاژی استفاده می شود. اگر نیاز خاصی دارید با ما تماس بگیرید!

استرچ روپ یا نایلون استرچ یک فیلم پلاستیکی با قابلیت کشش بالا است که دور اقلام پیچیده می شود. در مقابل، بسته بندی کوچک به صورت آزاد در اطراف یک مورد اعمال می شود و با گرما محکم می شود. در حالی که از نظر بصری شبیه به بسته بندی پلاستیکی مواد غذایی است ، معمولاً از موادی که برای تماس با مواد غذایی ایمن هستند ساخته نمی شود .

اغلب برای محکم کردن بارهای پالت به یکدیگر استفاده می شود، اما ممکن است برای بسته بندی اقلام کوچکتر نیز استفاده شود. انواع نایلون استرچ شامل فیلم کششی باندلینگ، فیلم استرچ دستی، فیلم کششی هسته گسترده، فیلم استرچ ماشینی و فیلم اتلاف کننده استاتیک است.

 

نایلون استرچ اصفهان،لطفاً کیفیت و قیمت نایلون استرچ اصفهان با دیگران مقایسه کنید.فروش خرده و عمده نایلون استرچ ، فروش نایلون حبابدار و فوم بسته‌بندی در پلیمر پلاستیک دارای نمایندگی فروش سلفون استرچ در سراسر کشور.

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید