۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

قیمت نایلون بسته بندی

قیمت نایلون بسته بندی در شرکت پلیمرپلاستیک فجر بسیار گسترده است و شامل انواع مختلفی از نایلون های بسته بندی می شود. از نایلون های شفاف و ضخیم برای بسته بندی محصولات سنگین تا نایلون های نازک و شفاف برای بسته بندی محصولات غذایی، این شرکت تمامی نیازهای مشتریان خود را پوشش می دهد.

تولید و فروش نایلون بسته بندی

قیمت های ارائه شده نیز بسیار رقابتی است و مشتریان می توانند با خرید از این شرکت از قیمت های مناسب و کیفیت عالی بهره مند شوند. بنابراین، مشتریانی که به دنبال نایلون بسته بندی با کیفیت و قیمت مناسب هستند، به شرکت پلیمرپلاستیک فجر مراجعه کرده و از تنوع و کیفیت محصولات آن بهره مند شوند.

تولید و فروش نایلون بسته بندی

تولید و فروش نایلون بسته بندی

شرکت پلیمرپلاستیک فجر یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید و فروش نایلون بسته بندی است که توسط آقای نورانی اداره می شود. این شرکت با سال ها تجربه در زمینه تولید محصولات نایلونی با کیفیت، به یکی از معتبرترین شرکت های این صنعت تبدیل شده است. نایلون بسته بندی یکی از مهمترین عوامل در صنعت بسته بندی است و شرکت پلیمرپلاستیک فجر با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار بسته بندی پیدا کند.

قیمت نایلون بسته بندی به عوامل گوناگونی بستگی دارد در این مقاله سعی شده شما را با انواه کیسه های نایلونی و کاربرد آنها اشنا کنیم و برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت نایلون بسته بندی با ما تماس بگیرید.

09123970080
قیمت نایلون بسته بندی

قیمت نایلون بسته بندی

مزایا و معایب  نایلون بسته بندی چیست؟

کیسه های بسته بندی نایلونی در طیف وسیعی از کاربردها در صنایع غذایی، کود و داروسازی استفاده می شود. با توجه به تقاضای زیاد صنایع غذایی برای بسته بندی محصولات، کاربرد کیسه های نایلونی برای بسته بندی در صنایع غذایی نیز بیشترین کاربرد را دارد.

در زیر به بررسی مزایا و معایب اصلی کیسه های بسته بندی مواد غذایی نایلونی می پردازیم:

1. قیمت نایلون بسته بندی نسبتا کم است. در مقابل، توضیحات نسبی در اینجا برخلاف بسته بندی شیشه، کاغذ و فویل آلومینیومی است. به منظور دستیابی به همان اثر مانع، فیلم نایلون مزایای زیادی در هزینه دارد. علاوه بر این، از نقطه نظر فرآیند، هزینه تولید را می توان 10٪ تا 30٪ در مقایسه با فیلم کامپوزیت خشک و سایر فیلم های کامپوزیت کاهش داد.

2. نوع قیمت نایلون بسته بندی ، انعطاف پذیری طراحی توزیع مواد. صنعت بسته بندی اغلب بر اساس محصول کیسه و طراحی انواع کیسه های مختلف و نوع کامپوزیت است و کیسه خلاء نایلونی می تواند این مشکل را حل کند.

3. خاصیت مانع بالای کیسه های نایلونی برای بسته بندی. با استفاده از خاصیت مانع مواد فیلم مانع، با استفاده از فناوری کامپوزیت چند لایه برای دستیابی به اثر مانع بالا برای هوا و آب.

4. عملکرد بسته بندی مواد غذایی نایلونی متنوع است. بسته بندی نایلونی دارای خواص مقاومت در برابر روغن، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر دمای بالای 120 درجه سانتیگراد، مقاومت در برابر دمای پایین، ماندگاری، تازگی و ماندگاری رایحه می باشد.

5. انعطاف پذیری کیسه های بسته بندی نایلونی خلاء؛ کیسه های بسته بندی، چه در حال تولید و چه در حال استفاده، در معرض درجات مختلف کشش خواهند بود. کیسه بسته بندی نایلونی وکیوم، به دلیل افزودن مواد نایلونی، دارای استحکام انعطاف پذیری است که بسیار بیشتر از کیسه بسته بندی خلاء عمومی است.

6. عملکرد زیست محیطی قیمت نایلون بسته بندی. از آنجایی که در طول فرآیند تولید هیچ گونه آلاینده‌ای مانند چسب اضافه نمی‌شود، از مزایای اقتصادی و حفاظت از محیط زیست برخوردار است.

در نهایت به همه بگویید که چگونه کیسه های نایلونی را تشخیص دهند. کیسه نایلونی قابض است و استحکام کششی بالایی دارد. گفتنش آسان است.

 

کیسه بسته بندی نایلونی

کیسه بسته بندی نایلونی

بسته بندی نایلونی صنعتی

به همان اندازه مهم است، شما می توانید روی یک تیم آگاه از مهندسین با ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانیم فرآیندهای تولید و کاربردهای بسته بندی صنعتی شما را ارتقا دهیم.

09123970080

مزایای کلیدی قیمت نایلون بسته بندی برای بسته بندی صنعتی عبارتند از:

  • استحکام کششی و چقرمگی فوق العاده برای کاربردهای کیسه بزرگ
  • سد مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • مقاومت در برابر ترک انعطاف پذیر
  • مقاومت در برابر سوراخ شدن
  • مقاومت لایه لایه شدن برتر
  • سبک وزن

 

فیلم های نایلونی

فیلم های نایلونی

فیلم های نایلونی

دو گرید محبوب پلی آمیدها نایلون 6،6 و نایلون 6 هستند. هر دو نسبت کربن، هیدروژن، اکسیژن و نیتروژن یکسان و خواص بسیار مشابهی دارند. با این حال، چند تفاوت وجود دارد؛ در شرایط فرآوری مشابه، نایلون 6،6 معمولاً کریستالی تر و مرتب تر از نایلون 6 است که در نتیجه خواص فیزیکی کمی متفاوت از جمله نقطه ذوب بالاتر، مدول بالاتر و نفوذپذیری و جذب رطوبت کندتر دارد، در حالی که نایلون 6 تا حدودی شکل پذیری و ضربه بهتری دارد. مقاومت.

نایلون برای بسته‌بندی پنیر ایده‌آل است، زیرا دارای خواص ممانعت کننده اکسیژن عالی است، اما از دی اکسید کربن (CO 2 ) نفوذپذیر است، بنابراین اگر CO 2 در طول نگهداری تشکیل شود، داخل بسته‌بندی محبوس نمی‌شود و بنابراین، بسته‌بندی را بالن نمی‌کند.

دو نوع متداول فیلم نایلونی عبارتند از نایلون ریخته گری یا بدون جهت و نایلون دو محوره (BOPA) 1 . BOPA مهمترین فیلم پلی آمیدی است. این یک انتخاب عالی برای برنامه های کاربردی بسته بندی است. جهت گیری منجر به استحکام کششی بالاتر، ازدیاد طول کمتر (کشش سخت تر)، سفتی بیشتر، و مانع اکسیژن بالاتر در مقایسه با فیلم PA ریخته گری غیر جهت دار می شود. نایلون اغلب به همراه فیلم های دیگر مانند پلی اولفین ها اکسترود می شود. به عنوان جزئی از یک فیلم چند لایه، مانع اکسیژن موثری را فراهم می کند و استحکام مکانیکی را بهبود می بخشد.

کاربرد نایلون بسته بندی

نایلون دو محوره یا فیلم BOPA را می توان برای طیف گسترده ای از کاربردها به ویژه در مواردی که خواص مانع گاز بالا مورد نیاز است استفاده کرد. 2 به دلیل قیمت بالاتر آن نسبت به فیلم PVC ، PE و PP ، به طور کلی یک فیلم تخصصی در نظر گرفته می شود. این عمدتا به عنوان یک فیلم بسته بندی انعطاف پذیر برای مواد غذایی حساس به اکسیژن استفاده می شود و زمانی انتخاب می شود که مقاومت مکانیکی بالا، نقطه ذوب بالا، شفافیت و مانع اکسیژن خوب مورد نیاز باشد. کاربردهای مهم بسته بندی مواد غذایی شامل گوشت فرآوری شده (سوسیس، بیکن)، ماهی دودی، پنیر و سایر محصولات لبنی و غذاهای نیمه تمام قابل مایکروویو می باشد.

سه نوع فیلم نایلونی تجاری مهم عبارتند از فیلم دو محوره جهت دار (BOPA)، فیلم تک لایه ریخته گری و فیلم های اکسترود شده چند لایه.

1 “جهت دو محوره” به این معنی است که لایه نایلونی در دو جهت مختلف کشیده می شود تا استحکام و مدول افزایش
یابد .

نایلون یک تحول انقلابی در بسته بندی  است

تولیدکننده  نایلون

قیمت نایلون بسته بندی در درجه اول برای بسته بندی انعطاف پذیر مواد غذایی که به اکسیژن حساس هستند استفاده می شود. از نظر شیمیایی به عنوان پلی آمید (PA)، یک ترموپلاستیک قابل چاپ است که بافتی شفاف با نقطه ذوب بسیار بالا دارد. نایلون برای بسیاری از ویژگی‌های دیگر مانند چقرمگی، استحکام فوق‌العاده و ویژگی‌های بسیار خوب مانع از اکسیژن ترجیح داده می‌شود. زمانی که چیزی می خواهید که در برابر سوراخ شدن، خراشیدگی و ترک خوردگی مقاوم باشد، یک انتخاب عالی است. نایلون هیچ نوع روغن، مواد غذایی اسیدی یا چرب را جذب نمی کند که ثابت می کند برای کاربردهای مایکروویو و پخت و پز معمولی کاملاً مناسب است.

معمولاً، تولیدکننده  نایلون از دو نوع مختلف پلی آمید استفاده می‌کنند – نایلون 6 و نایلون 6، 6. هر دو دارای نسبت‌های مشابهی از نیتروژن، اکسیژن، هیدروژن و کربن همراه با بارها و بارهایی با خواص مشابه هستند. اما برخی تفاوت های اساسی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، در شرایط پردازش یکسان، نایلون 6 در مقایسه با نایلون 6 بسیار کریستالی تر و سفارشی تر است. این منجر به تفاوت جزئی در خواص فیزیکی مانند جذب رطوبت کمتر، نفوذپذیری، مدول بالاتر و همچنین نقطه ذوب می شود. با این حال، نایلون 6 مقاومت در برابر ضربه و شکل پذیری بسیار بهتری را ارائه می دهد.

نایلون به دلیل مقاومت در برابر اکسیژن به عنوان یک ترکیب عالی برای بسته بندی پنیر در نظر گرفته می شود. اما یک گیره وجود دارد، به دی اکسید کربن نیز نفوذپذیر است، بنابراین اگر دی اکسید کربن در طول ذخیره سازی باقی بماند، پس از بسته بندی خارج می شود و فضایی برای هوای اضافی باقی می ماند. اما این شکاف را می توان در طول پردازش پوشش داد.

قیمت نایلون بسته بندی به دلیل پردازش آسان و عملکرد بهتر در طیف کامل دما نسبت به سایرین برتری دارد. می توان آن را در مایکروویو، بازیافت و بدون انتشار هیچ گونه مواد شیمیایی مضر در محیط بسوزاند.

 

قیمت نایلون بسته بندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت نایلون بسته بندی با ما تماس بگیرید.

 

09123970080
 از شرکت هایی که در زمینه تولید و عرضه نایلون بسته بندی فعالیت دارد، شرکت پلیمرپلاستیک فجر است که توسط آقای نورانی اداره می شود. این شرکت معتبر با سابقه ای درخشان، به تولید انواع نایلون های مختلف مانند نایلون حرارتی و نایلون ضخیم گلخانه ای متمرکز شده است. نایلون ضخیم گلخانه ای با عرض 6 متر و طول 10 متر که معادل 60 متر مربع می شود، از جمله محصولات محبوب این شرکت است که با کیفیت بالا و قیمت نایلون بسته بندی مناسب به مشتریان عرضه می شود. از این رو، مشتریان در تمامی صنایع و حوزه های مختلف می توانند از خدمات و محصولات شرکت پلیمرپلاستیک فجر بهره مند شوند و با اطمینان از کیفیت و قیمت نایلون بسته بندی مناسب استفاده نمایند.
لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید