۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

قیمت سلفون استرچ تهران

قیمت سلفون استرچ تهران،لطفاً کیفیت و قیمت سلفون استرچ تهران با دیگران مقایسه کنید.فروش خرده و عمده سلفون استرچ تهران ،قیمت سلفون استرچ تهران و فوم بسته‌بندی در پلیمر پلاستیک دارای نمایندگی خرید سلفون استرچ تهران در سراسر کشور.

 بسته بندی کششی

به عنوان پیشرو در صنعت پلاستیک، AAA Polymer به طور منظم به سوالات متداول مربوط به بسته بندی کششی پاسخ می دهد. از «چگونه بهترین پوشش کششی را انتخاب کنم» تا «چگونه یک برنامه بازیافت فیلم کششی را شروع کنیم»، ما بینش و پاسخ هایی را به سوالات متداول فیلم های کششی برتر ارائه کرده ایم. برای یادگیری پاسخ به برخی از رایج ترین سوالات در مورد فیلم کششی و استرچ روپ، ادامه مطلب را بخوانید. 

تفاوت بین بازیگران و فیلم کششی دمشی چیست؟ 

فیلم های کششی دمشی و ریخته گری دو نوع فیلم هستند که بر اساس نحوه ساخت آنها متمایز می شوند. فیلم کششی بازیگران ارائه می دهد:

  • شفافیت عالی

  • ضخامت یکنواخت

  • سدی عالی برای رطوبت، عطر و گازها

  • بدون محدودیت ضخامت

  • یک استراحت آرام 

در مقابل، فیلم کششی دمیده:

  • حداکثر چقرمگی را فراهم می کند و بسیار بادوام است

  • چسبندگی بالایی دارد

  • مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدن ارائه می دهد

  • ضایعات تولیدی کمتری تولید می کند. 

هنگام انتخاب نوع فیلم کششی، مهم است که نحوه استفاده از مواد را در نظر بگیرید. 

به عنوان مثال، اگر از اسکنر بارکد و برچسب‌های RFID روی پالت‌های خود استفاده می‌کنید، فیلم ریخته‌گری به دلیل شفافیت بهتر برتری خواهد داشت. در مقابل، فیلم دمیده توانایی بهتر جمع شدن و حافظه بالاتری دارد. 

فیلم Pre-Stretch چیست؟

فیلم پیش کشش با ارائه بهترین های هر دو جهان، قبل از قرار دادن روی رول ها برای استفاده، نزدیک به نقطه شکست خود کشیده شده است. به عبارت دیگر، این فیلم قبلاً به بازدهی مطلوب کشیده شده است، بنابراین شما هرگز نگران عدم استفاده کارمندان از مقدار مناسبی از استرچ روپ نخواهید بود . 

فیلم پیش استرچ راه را برای بسیاری از مزایای فریبنده باز می کند، از جمله

  • صرفه جویی در پول و زمان

  • افزایش بهره وری با نیاز به روکش های فیلم کمتر

  • حفظ بار بهبود یافته پایداری بار را بهتر می کند.

  • مقاومت پارگی قابل توجه برای بارهایی با لبه های تیزتر یا گوشه های دندانه دار

  • عملکرد عالی در دماهای بسیار سرد

  • قابلیت تثبیت بارهای بیرون زده و بدشکل

پوشش های کششی تخصصی چیست؟

روکش های تخصصی یک دسته کلی از فیلم های کششی هستند که ویژگی های منحصر به فردی دارند. این  فیلم های سفارشی برای کاربردهای خاص مورد نیاز هستند. نمونه هایی از پوشش های تخصصی در زیر فهرست شده است. 

بسته بندی های کششی رنگی

فیلم های کششی رنگی در رنگ های آبی، زرد، سبز، قرمز و نارنجی موجود می باشند. از آنجایی که آنها شفاف هستند، پس از چندین بار چرخش، محتویات پالت را مشاهده خواهید کرد. 

فیلم های کششی تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش

اگر پالت‌ها را بیرون در عناصر ذخیره می‌کنید، فیلم‌های تثبیت‌شده در برابر UV ممکن است ایده‌آل باشند. این فیلم های کششی با یک مسدود کننده اضافی UV تقویت می شوند که انتقال اشعه UV خورشید را کاهش می دهد. این فیلم ها دارای استحکام مکانیکی عالی و پایداری ابعادی بالا در طیف وسیعی از دماها هستند. 

در مورد انواع پوشش کششی بیشتر بدانید. 

Stretch Wrap Gauge چیست؟ 

گیج بسته بندی کششی معیاری برای ضخامت آن است . این اندازه گیری به شما کمک می کند تا میزان وزن یا نیرویی که می تواند قبل از شکست تحمل کند را درک کنید. هر پوشش کششی برای ایمن کردن مقدار خاصی از وزن، که به طور مستقیم با گیج آن مرتبط است، درجه بندی می شود. 

به عنوان مثال، روکش کششی گیج 80 استاندارد صنعتی، توانایی محکم کردن پالت‌های تا وزن 2400 پوند را دارد. گیج های کشش بسته بندی از 37 تا 150 طول دارند. گیج بسته بندی کششی را می توان به میکرون، میل یا واحدهای دیگر تبدیل کرد. 

هر گیج برای تحمل چه مقدار وزن طراحی شده است؟

به طور کلی، هرچه گیج کشش بیشتر باشد، وزن بیشتری را می تواند تحمل کند. اما همیشه هم به این صورت نیست. در اینجا برخی از متداول ترین بسته بندی های کششی گیج و رتبه بندی وزن آورده شده است. 

  • یک فیلم گیج 37 یک روکش 80 گیج است که قبلاً کشش داده شده است. این گیج معمولاً برای بارهای یکنواخت تا 800 پوند درجه بندی می شود. 

  • فیلم گیج 47 نوعی فیلم هیبریدی است که استحکام و قدرت نگهداری فیلم با گیج بالاتر را ارائه می دهد. این فیلم ترکیبی قدرت یک فیلم 60 گیج واقعی را تا 1800 پوند ارائه می دهد.

  • همانطور که قبلاً اشاره کردیم، پوشش کششی 60 گیج واقعی برای بارهای تا وزن 1800 پوند که یکنواخت هستند مناسب است.

  • روکش کششی 63 گیج مقاومت بهتری در برابر سوراخ شدن و پارگی دارد. این فیلم می تواند تا 2200 پوند را در خود جای دهد.

  • فیلم‌های گیج 70 تا 80 به‌عنوان استاندارد صنعتی در نظر گرفته می‌شوند. این فیلم ها به ترتیب می توانند بارهای 2200 تا 2400 پوند را تحمل کنند. 

  • به عنوان نقطه شروع فیلم های گیج سنگین، فیلم گیج 90 مقاومت قوی تری در برابر سوراخ شدن، پارگی و غیره دارد. این فیلم می تواند بارهایی تا وزن 2600 پوند را تحمل کند.

  • فیلم های 100 و 115 گیج برای حمل بارهای 3000 پوندی استفاده می شود. یا بیشتر.

  • به عنوان ضخیم ترین روکش موجود، روکش گیج 150 برای اقلام نامنظم یا تیز ایده آل است. از این نوع فیلم برای بسته بندی وسایل بلندتر نیز استفاده می شود.

آیا استرچ روپ قابل بازیافت است؟ 

بله، روکش های کششی قابل بازیافت هستند. متأسفانه درصد زیادی از استرچ روپ دور ریخته می شود و از طریق مصرف بیشتر فیلم و افزایش هزینه های دفع، هزینه های بیشتری را برای کاربران فیلم ایجاد می کند. در عین حال، دور انداختن فیلم استرچ زباله را به محل‌های دفن زباله سرریز می‌افزاید. 

با این حال، AAA Polymer می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه بازیافت فیلم کششی را شروع کنید که به روش‌های متعددی بر درآمد شما تأثیر می‌گذارد. از یک طرف، بازیافت فیلم کششی پلاستیکی شما می تواند ضایعات پلاستیکی شما را به پول نقد تبدیل کند . 

اگر عوامل بازار اجازه دهد، ما می توانیم برای فیلم کششی پلاستیکی شما پول نقد پرداخت کنیم. از سوی دیگر، ما می توانیم با شما همکاری کنیم تا یک برنامه بازیافت فیلم کششی راه اندازی کنیم که در هزینه شما صرفه جویی می کند و حتی ممکن است به سود منجر شود. 

وقتی پلاستیک‌ها را از سطل زباله‌تان خارج می‌کنید، می‌تواند حجم سطل زباله‌تان را کاهش دهد که هزینه حمل آن به محل را کاهش می‌دهد و هزینه انعام شما را کاهش می‌دهد. با همکاری با AAA Polymer، می توانیم به شما در ایجاد مزیت رقابتی و کمک به محیط زیست کمک کنیم. 

سوالات متداول Stretch Wrap بیشتری دارید؟ با AAA Polymer تماس بگیرید 

از سال 1974، AAA Polymer طیف وسیعی از خدمات مرتبط با پلاستیک را به صاحبان مشاغل، انبارها و توزیع ارائه می دهد. به زبان ساده، ما هرگز با یک فیلم کششی یا استرچ روپ پرسش‌های متداول که ارائه می‌کنیم مواجه نشده‌ایم. ما به عنوان پیشروترین شرکت بازرگانی رزین و مواد پلاستیکی، پیشنهاد می کنیم:

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید