۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

فروش مستقیم نایلون استرچ

فروش مستقیم نایلون استرچ

فروش مستقیم نایلون استرچ پالت بر حسب کیلو گرم انجام  قیمت گذاری می گردد . هیچ محدودیتی در تولیدات پلیمرپلاستیک نیست و تمامی سفارشات مشتریان سراسر کشور  قابل انجام می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز نایلوت استرچ تماس بگیرید.

سلفون استرچ غذایی: همه چیز درمورد سلفون استرچ غذایی

به دلیل استفاده از بسیاری از سلفون‌های استرچ غذا، این امر باعث می‌شود که ما تصمیم بگیریم در این مقاله اطلاعات کلی و جامعه را در رابطه با غذا دو سلفون در سایت درج کنیم.

فروش مستقیم نایلون استرچ

فروش مستقیم نایلون استرچ

فروش مستقیم نایلون استرچ

تاریخچه بسته بندی سلفون استرچ غذایی:

بسته بندی غذایی سلفون استرچ، یک اصطلاح کلی برای توصیف انواع مواد است. سلفون استرچ غذایی، پلاستیکی نازک است که برای بسته بندی محصولات صنعتی و مواد غذایی استفاده می شود. بسته بندی پلاستیکی مواد غذایی که به آن استرچ غذایی می گویند، پلاستیکی نازک برای جلوگیری از ورود آب به مواد غذایی داخل ظرف و تازه ماندن آن است.

یکی از بسته سلفون استرچ غذایی، صنایع غذایی است. این نوآوری شگفت‌انگیز به کمک‌های مختلف می‌دهد تا هزینه‌ها را کاهش دهند، نگهداری را افزایش دهند، کیفیت را افزایش دهند و مواد غذایی را کاهش دهند. مجموعه این سلفون بسته بندی به شغل و مشتریان مربوط می شود. در این مقاله به مهم ترین کاربرد سلفون می پردازیم و شما بیشتر با آن آشنا می شوید.

 

به طور کلی سلفون های بسته بندی مربوط به مواد غذایی در رول ها و وزن های مختلف به فروش می رسند. اخیراً برای برش راحت تر سلفون، تیغه برشی را در جعبه های سلفون تعبیه می کنند تا برش مناسبی داشته باشد.

در سال 1933، زمانی که یک آزمایشگاه کارگری به نام رالف ویلی در یک شرکت شیمیایی به نام DOW کار می‌کرد، می‌شد می‌کرد، می‌شد سلفون استرچ خوراکی بسته‌بندی یا بسته‌بندی پلاستیکی را برای لباس‌های مناسب لیوان‌های استفاده شده، برای یک محصول لباس‌شویی کشف کند. . در حالت اسپری برای هواپیماهای جنگی به منظور محافظت از آنها در برابر ذرات مضر احتمالی ممکن است استفاده شود. در ابتدا پلاستیک های بسته بندی از PVDC ساخته شدند. در سال 1949 شخصی به نام داو کیمیکال انتخاب اسپری های قدیمی را تغییر داده و سلفون تولید کند.

 

به طور کلی، سلفون های بسته بندی شده از PVC ساخته شده اند. با توسعه فناوری، این مواد به گونه‌ای گسترش می‌یابند که در سال‌های اخیر، سایر محصولات PVC محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. محبوب ترین انتخاب LDPE نام دارد که در مقایسه با قدیمی تر از کیفیت بالاتری برخوردار است. علاوه بر این، استفاده از آنها برای انسان ایمن تر است و بدون هیچ گونه خطر احتمالی است. البته در سال 2004، بیشتر مواد قدیمی که برای تولید محصولات بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند، به دلایلی از اطلاعات زیست محیطی کنار گذاشته شده است.

فروش مستقیم نایلون استرچ

ویژگی های نایلون استرچ

تازه نگه داشتن مواد غذایی:

بیشتر از مردم تصور می کنند که مواد غذایی غیر ضروری است، اما بسته بندی سلفون استرچ، نقش بسزایی در کاهش ضایعات مواد غذایی دارد. به طور کلی از تماس با مواد غذایی جلوگیری می کند که سرعت تجزیه و تحلیل را می دهد و دوام محصول را افزایش می دهد. هر چه یک ایمن باشد، انرژی کمتری برای محافظت و تحویل دادن سایر محصولات از آن نوع، مصرف می شود.

محصول زیبایی یک:

یکی از مجموعه‌های عمومی سلفون استرچ بسته‌بندی غذایی، نمای شفاف آن است. این معنی است که میوه ها و سبزیجات و همچنین سایر مواد در هنگام بسته بندی دیده می شوند. این به مشتری کمک می کند تا کیفیت محصول را ارزیابی کند و بهترین محصول را برای خود انتخاب کند. علاوه بر این می توان از سلفون برای تبلیغات کرد و روی آن لیبل چاپ کرد. علاوه بر این، این کار را به شرکت ها می دهد تا جزئیات مهم را به بسته بندی مواد غذایی اضافه کنند در حالی که در داخل آن هنوز برای اطمینان واضح است.

سلفون استرچ غذایی

 

حفاظت:

مواردی که قبلا ذکر شد، پلاستیک بسته بندی از تماس با محصولات جلوگیری می کند که پروتکل را می کند. علاوه بر این، بسته بندی مناسب می تواند محصول را در برابر ناخالصی های خارجی ایمن نگه دارد. در حین تولید و حمل و نقل، امکان چسباندن چیزهای مختلف به محصولات وجود دارد تا به راحتی به فروش برسد. یک لایه ی نازک می تواند از این جلوگیری کند. چیزی که ذکر شد، این امر باعث کاهش ضایعات مواد غذایی می شود و از جنبه اقتصادی راه حل خوبی برای بسته بندی است.

ذخیره سازی:

فضای ذخیره سازی موجود در حمل و نقل، موضوع مهمی است. اگر یک ماده به طور نامناسب پیچیده یا بسته بندی شده باشد، فضای بیشتری را در ظروف اشغال می کند. این نه تنها به عنوان استفاده نادرست از فضای تلقی می شود بلکه هزینه های حمل و نقل را نیز افزایش می دهد که مصرف سوخت را نیز افزایش می دهد. سلفون بسته بندی می شود که محصول با کمترین مواد بسته بندی شود. این ماده به جای جعبه ها و ظروف حجیم، فضای ذخیره سازی را در حین حمل و نقل یا نگهداری به حداقل می رساند.

قابلیت اعتماد:

یکی از ویژگی های بسته بندی سلفون استرچ غذایی، قابلیت اعتماد آن است. این معناست که هنگام استفاده از آن نباید نگران خراب شدن یا پاشیدن مواد داخل آن باشید. زمانی که آن را با سلفون پوشاندید، می توانید آنها را ذخیره کنید، آنها را جابجا کنید و آنها را برای فروش مغازه های بفرستید.

بهره وری:

استفاده از بسته بندی پلاستیک نسبتاً ارزان تر از سایر محصولات است. این سلفون ها می توانند به راحتی روی مواد غذایی را بپوشانند و از آنها محافظت کنند. وظیفه اصلی پلاستیک بسته بندی از فساد و افزایش طول عمر مواد غذایی است.

اقتصادی:

ماشین آلات بسته بندی با اندازه های مختلف بسیار گران هستند. اما اگر به دنبال ارزان ترین و مناسب ترین روش بسته بندی مواد غذایی هستید، باید سلفون استرچ غذایی بسته بندی را انتخاب کنید. این مواد می تواند به راحتی مواد غذایی را بدون فضاهای بزرگ بسته بندی کنند. علاوه بر این، اینها در مقایسه با ماشین های تمام خودکار ارزان تر و کارآمدتر هستند.

اگر فکر می‌کنید که دستگاه‌های بسته‌بندی کوچک یا سلفون بسته‌شده برای کسب‌وکار مفید است، چرا امروز با ما تماس نمی‌گیرید؟

نظر ما خوشحال می شود که شما را در یافتن راه حل مناسب برای کسب و کارتان یاری کنند. زیرا سلفون های بسته بندی کوچک به جای مواد غذایی می توانند در سایر صنایع نیز به شما کمک کنند.

فروش مستقیم نایلون استرچ

سخن پایانی

در این مقاله از سایت پلیمر پلاستیک، ما در رابطه با سلفون استرچ غذایی صحبت کردیم. این سلفون ها در سالهای اخیر محبوبیت بسیار زیادی را در میان مردم پیدا کرده اند. به همین دلیل است که ما تصمیم بگیریم که در این مقاله در رابطه با این سلفون ها صحبت کنیم و بگوییم که چقدر برای شما مفید هستند و چقدر محصولات کارآمد هستند. شما می توانید به راحتی خود سلفون استرچ غذایی را از ما بخرید و به موفقیت دست پیدا کنید.

توصیه می کنیم که مقاله ی مربوط به نایلون شیرینگ را مطالعه بفرمایید.

از اینکه مقاله ما را مطالعه کردید ممنونیم و امیدواریم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

فروش مستقیم نایلون استرچ

استرچ مشتی،استرچ5لایه،سلفون استرچ،فروش ارزان نایلون استرچ،فروش عمده نایلون استرچ،فروش مستقیم نایلون استرچ

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید