۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

فروش آنلاین نایلون

فروش آنلاین نایلون

قیمت نایلون دسته دار، خرید نایلکس دسته دار، نایلون دسته دار سفید، نایلکس درجه دو، کیسه فریزر رولی،نایلون– نایلکس-سلفون-حبابدار-نایلون شیرینگ-استرچ و……

کیسه های نایلونی  یکی از پرمصرف ترین کالاهای امروزی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بسته بندی سبک و سبک این کیف ها که در عین حال توانایی و استحکام بالایی در حمل مواد مختلف دارند. کاربردهای فراوانی دارد و در صنایع مختلف از جمله غذا و نوشیدنی، دارو، محصولات صنعتی، بهداشت و درمان و … استفاده می شود.

تاریخچه نایلون

نایلون یک پلیمر مرکب و پلی آمید است که اولین بار در 28 فوریه 1935 توسط والاس هویج در مرکز تحقیقات دوپونت ساخته شد. نایلون یکی از پلیمرهای پرمصرف در بین مردم است. تک ذرات که از گروه های آمیدی (CONH-Amides-) تشکیل شده اند، پلی آمید تولید می کنند و به نام نایلون شناخته می شوند.

الیاف نایلون نوعی پلیمر کامپوزیتی است که کاربردهای مختلفی دارد. این ماده دارای استحکام مکانیکی خوب و نقطه ذوب بالایی است. نایلون ها در برابر آب مقاوم هستند. نایلون این ماده همه کاره توسط شخصی به نام والاس هویج ساخته شده است.

فروش آنلاین نایلون

فروش آنلاین نایلون

کاربردهای کیسه نایلونی

مرکز خرید سوپرمارکت
ها بسته بندی میوه های خشک
بسته بندی داخلی کیسه های نایلونی
محافظ کیسه های
نایلونی با قابلیت برش
کاربرد برای تجهیزات بزرگ و سنگین.

کیسه های نایلونی را می توان با استفاده از روش های خاص به صورت انعطاف پذیر و بادوام تولید کرد و با استفاده از پلی اتیلن بازیافتی قیمت تمام شده را کاهش داد و محصولی را به صرفه تولید کرد.

دستگیره های نایلونی شفاف و نایلکس پلاستیکی جزء کوچکی از این خانواده بزرگ هستند، اما انواع کیسه های فریزر، پلاستیک های گلخانه ای و کشاورزی، بسته بندی و … نیز به صورت شفاف تولید می شود.

 

فروش آنلاین نایلون با بهترین قیمت فروش نایلون در کشور بدون واسطه گری. سفارش از 7 کیلو به بالا بصورت جزیی و عمده پذیرفته میشود.

فروش آنلاین نایلون نایلکس-سلفون-حبابدار-نایلون شیرینگ-استرچ و……در پلیمر پلاستیک انجام میشود برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فروش آنلاین نایلون با مشخصات و ابعاد جهت مشاوره خرید با کارشناس فروش ما آقای نورانی به شماره تماس 09123970080 تماس بگیرید.

خواص نایلون

پلی آمید (PA) که به نام نایلون نیز شناخته می شود، یک ترموپلاستیک شفاف و قابل چاپ است که دارای نقطه ذوب نسبتاً بالا، استحکام و چقرمگی استثنایی، و خواص مانع اکسیژن خوب است. همچنین مقاوم در برابر خراش، سوراخ شدن و ترک خوردگی است و چربی، روغن یا مواد غذایی اسیدی را در خود حل/جذب نمی کند. این ویژگی ها PA را برای استفاده در برنامه های پخت معمولی و مایکروویو ایده آل می کند.

دو گرید محبوب پلی آمیدها نایلون 6،6 و نایلون 6 هستند. هر دو نسبت کربن، هیدروژن، اکسیژن و نیتروژن یکسان و خواص بسیار مشابهی دارند. با این حال، چند تفاوت وجود دارد؛ در شرایط پردازش مشابه، نایلون 6،6 معمولاً کریستالی تر و مرتب تر از نایلون 6 است که در نتیجه خواص فیزیکی کمی متفاوت از جمله نقطه ذوب بالاتر، مدول بالاتر و نفوذپذیری و جذب رطوبت کندتر دارد، در حالی که نایلون 6 تا حدودی شکل پذیری و ضربه بهتری دارد. مقاومت.

نایلون برای بسته‌بندی پنیر ایده‌آل است، زیرا دارای خواص مانع اکسیژن عالی است، اما از دی اکسید کربن (CO 2 ) نفوذپذیر است، بنابراین اگر CO 2 در حین ذخیره‌سازی تشکیل شود در داخل بسته‌بندی به دام نمی‌افتد و بنابراین بسته‌بندی را بالن نمی‌کند.

در مقایسه با سایر رزین های فیلم تخصصی، پردازش نایلون نسبتاً آسان است و در دماهای بالا و پایین عملکرد خوبی دارد. این مایکروویو قابل بازیافت است و بدون انتشار مواد شیمیایی مضر در جو می سوزد.

دو نوع متداول فیلم نایلونی عبارتند از نایلون ریخته گری یا بدون جهت و نایلون دو محوره (BOPA) 1 . BOPA مهمترین فیلم پلی آمیدی است. این یک انتخاب عالی برای برنامه های کاربردی بسته بندی است. جهت گیری منجر به استحکام کششی بالاتر، ازدیاد طول کمتر (کشش سخت تر)، سفتی بیشتر و مانع اکسیژن بالاتر در مقایسه با فیلم PA ریخته گری غیر جهت دار می شود. نایلون اغلب همراه با فیلم های دیگر مانند پلی اولفین ها اکسترود می شود. به عنوان جزئی از یک فیلم چند لایه، مانع اکسیژن موثری را فراهم می کند و استحکام مکانیکی را بهبود می بخشد.

 

 کاربردهای نایلون

نایلون دو محوره یا فیلم BOPA را می توان برای طیف گسترده ای از کاربردها به خصوص در مواردی که خواص مانع گاز بالا مورد نیاز است استفاده کرد. 2 به دلیل قیمت بالاتر آن نسبت به PVC ، PE و PP ، به طور کلی یک فیلم تخصصی در نظر گرفته می شود. این عمدتا به عنوان یک فیلم بسته بندی انعطاف پذیر برای مواد غذایی حساس به اکسیژن استفاده می شود و زمانی انتخاب می شود که مقاومت مکانیکی بالا، نقطه ذوب بالا، شفافیت و مانع اکسیژن خوب مورد نیاز باشد. کاربردهای مهم بسته بندی مواد غذایی شامل گوشت فرآوری شده (سوسیس، بیکن)، ماهی دودی، پنیر و سایر محصولات لبنی، و وعده های غذایی نیمه تمام قابل مایکروویو می باشد.

سه نوع فیلم نایلونی تجاری مهم عبارتند از فیلم جهت‌دار دو محوره (BOPA)، فیلم تک‌لایه ریخته‌شده و فیلم‌های اکسترود شده چند لایه.

1 “جهت دو محوره” به این معنی است که لایه نایلونی در دو جهت مختلف کشیده می شود تا استحکام و مدول افزایش
یابد .

فروش آنلاین نایلون

فروش غیر حضوری نایلون بصورت اینترنتی با بهترین قیمت فروش آنلاین نایلون در کشور بدون واسطه گری. سفارش از 7 کیلو به بالا بصورت جزیی و عمده پذیرفته میشود.

فروش انواع نایلون– نایلکس-سلفون-حبابدار-نایلون شیرینگ-استرچ و……در پلیمر پلاستیک انجام میشود برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت روز خرید نایلون و با مشخصات و ابعاد جهت مشاوره خرید با کارشناس فروش ما آقای نورانی به شماره تماس 09123970080 تماس بگیرید.

فروش غیر حضوری نایلون

فروش غیر حضوری نایلون

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید