۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

خرید نایلون استرچ با قیمت مناسب

خرید نایلون استرچ با قیمت مناسب

خرید نایلون استرچ با قیمت مناسب و بهترین کیفیت در پلیمر پلاستیک می باشد فروشگاه پلیمرپلاستیک فروشنده انواع نایلون :نایلون استرچ،نایلون حبابدار و… می باشد.

خرید نایلون استرچ با قیمت مناسب و ارزان

با توجه به نوسانات بازار برای تولید و یا خرید نایلون استرچ با قیمت مناسب ، همگی به دنبال تامین کننده با بالاترین کیفیت هستیم و خرید نایلون استرچ با قیمت مناسب هم از این مسئله مستثنی نیست و شرکت پلیمرپلاستیک تمام تلاش خود را داشته تا ارزانترین و در عین حال باکیفت ترین خرید نایلون استرچ با قیمت مناسب را در اختیار مشتری قرار دهد.

درسته که نوسان قیمت در بازار زیاد بوده اما شرکت پلیمرپلاستیک تمامی تلاش خود را داشته تا خرید نایلون استرچ با قیمت مناسب با بالاترین کیفیت و حداقل سود به مشتری خود عرضه کند.

خرید نایلون استرچ با قیمت مناسب

خرید نایلون استرچ با قیمت مناسب

ویژگی های نایلون استرچ

مواد اولیه مورد استفاده در تولید پالت استرچ کیفیت بهتری دارد. ماندگاری این محصول نیز افزایش می یابد. ویژگی های یک نایلون استرچ با کیفیت بالا دارای مشخصات زیر می باشد:

1- نازکی و سبکی
2-روشنایی و شفافیت بالا
پالت کششی 3 لایه
4- ترتیب رنگی
5- یکپارچگی و استحکام مناسب
6- عرضه ساق پالت به کیلوگرم
7-مناسب برای استفاده دستی و رباتیک ماشینی
8- رنگ های موجود شفاف هستند ، آبی، قرمز، زرد

9-انعطاف پذیری و استحکام کشسانی بالا تا 400%
10-عرض های نایلون استرچ موجود بین 50  تا 1.5 متر سانتی متر
11- سفارش عمده کشش پالت مات و شفاف

فروش استرچ پالت بند مرغوب

فروش استرچ پالت بند درجه یک

فروش استرچ پالت بند درجه یک

شرکت پلیمرپلاستیک تولید کننده انواع فیلم های کششی (نایلون شرینک، فیلم مالچ و فیلم کششی کشاورزی) می باشد. با فرمولاسیون انحصاری خود قادر به تولید انواع فیلم های کششی بهینه و با کیفیت برای انواع صنایع می باشد. شرکت پلیمرپلاستیک تمامی فیلم های استرچ خود را  ارائه می دهد. این محصولات چسبندگی و کشش بالایی دارند. در صورت تمایل به خرید فیلم استرچ این شرکت آماده عقد قرارداد و تولید انواع فیلم های سفارشی با شرکت های سازنده و صنایع مختلف بسته بندی می باشد.

یکی از دغدغه های اصلی کارخانجات مختلف به ویژه تولیدکنندگان کالاهای مصرفی همواره سرعت و نحوه بسته بندی کالا برای حمل به مراکز توزیع و یا تحویل به مشتریان و صادرات است. فیلم استرچ پالت محصولی نایلونی با سطح صاف، شفاف و استحکام کششی و چسبندگی بالا است که طیف وسیعی از ویژگی های لازم برای بسته بندی خوب محصولات را در اختیار کاربر قرار می دهد.

کاربرد فیلم کششی چیست؟ این نایلون با ارائه ویژگی های لازم برای نگهداری و مراقبت از محصول، امکانات کاملی را در اختیار کاربر قرار می دهد که از مهمترین آنها می توان به مانع از انتقال رطوبت، مانع از ضربه و آسیب به محصول، جلوگیری از صدمه در حمل و نقل و سرعت بسته بندی نام برد.

مزایای برتری استرچ باعث محبوبیت آن در بین کمشتریان خانگی، کارگاهی و فرودگاهی گردیده است. ما در پلیمر پلاستیک طیف وسیع و متنوعی از این محصول را به بازار عرضه می کنیم و نیازهای تمامی صنایع مرتبط را به طور کامل پوشش داده ایم. در ادامه به بررسی انواع محصولات زیر مجموعه آن می پردازیم که توسط شرکت پلیمرپلاستیک  تولید می شود و در صنایع حمل و نقل، بسته بندی، صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

پلیمرپلاستیک سعی در برطرف کردن نیاز کاربران با بهترین کیفیت نایلون استرچ  هدف اصلی این برند میباشد.

با سابقه ای مفید در تولید نایلون استرچ  همراه با رضایت مشتری ها به کارتولیدی خود و پشتیبانی از محصولات با کیفیت خود ادامه میدهد.

خرید نایلون استرچ با قیمت مناسب در سراسرکشور در تعداد خرید نایلون هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد ارسال در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود.

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید