۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

خرید فیلم استرچ

خرید فیلم استرچ

خرید فیلم استرچ؛ قیمت فیلم استرچ بسته بندی با ارزان ترین قیمت برای اطلاع از نایلون استرچ های موجود، روش خرید و قیمت فیلم های استرچ تماس بگیرید

09123970080

با کیفیت ترین نایلون استرچ و در عین حال ارزان ترین فیلم استرچ را میتوانید از شرکت پلیمرپلاستیک که در زمینه فروش محصولات بسته بندی نایلون استرچ میباشد خریداری کنید.

خرید فیلم استرچ

خرید فیلم استرچ

نمایندگی خرید فیلم استرچ

فیلم استرچ. پلیمرپلاستیک – ساخت و فروش انواع فیلم استرچ و نایلون شیرینگ · نایلون استرچ · فروش استرچ پالت بند , رول استرچ , نایلون استرچ , استرچ.

خرید ارزان فیلم استرچ,پلیمرپلاستیک,تولید کننده نایلون استرچ و محصولات نایلونی استرچ در …ایران می باشیم.استرچ پالت بند بصورت استرچ 3لایه و استرچ 5 لایه وبا قابلیت کششی  برای بسته بندی تولید میشوند.

فروش انواع استرچ فیلم صنعتی با بالاترین  کشسانی ، خرید مستقیم  فیلم استرچ  .

قیمت و خرید استرچ صنعتی

 

استرچ صنعتی 5 لایه عرض 50 سانتی متر 

بسته بندی پلیمرپلاستیک می تواند طیف گسترده ای از محصولات کششی را ارائه دهد، از جمله بسته بندی کششی دستی، بسته بندی کششی پیش کششی و فیلم کششی را ارئه نماید.

 

طیف وسیعی از فیلم استرچ صنعتی ما در طیف وسیعی از عرض و طول رول موجود است و حتی می‌توانیم ضخامت‌های مختلف فیلم از فیلم استرچ متوسط ​​تا فیلم فوق‌سنگین را ارائه دهیم. ما پوشش کششی شفاف و مشکی را به صورت استاندارد در انبار نگهداری می کنیم. اگر به دنبال ایمن سازی محصولات خود بر روی پالت ها برای حمل و نقل هستید عالی است.

استرچ صنعتی 5 لایه

استرچ صنعتی 5 لایه

بسیاری از فیلم‌های کششی ما با 30 درصد محتوای بازیافتی به‌صورت استاندارد عرضه می‌شوند، بنابراین مالیات بسته‌بندی پلاستیکی را جذب نمی‌کنند .

 

اگر به دنبال کاهش میزان استفاده از فیلم کششی یا کاهش هزینه هستید، ممکن است بخواهید خدمات بررسی فیلم استرچ ما را در نظر بگیرید. ما می توانیم به شما کمک کنیم پالت های بیشتری را با فیلم کششی کمتر بپیچید.

استرچ صنعتی 5 لایه عرض 50 سانتی متر می تواند چندین عملکرد داشته باشد:

  • بهبود پایداری محصولات یا بسته ها، تشکیل یک بار واحد
  • جابجایی و ذخیره سازی کارآمدتر بارهای واحد
  • درجاتی از محافظت در برابر گرد و غبار و رطوبت
  • درجاتی از مقاومت در برابر دستکاری و مقاومت در برابر سرقت بسته
  • درجاتی از محافظت در برابر نور خورشید (کشش های UV)

 

 

خرید فیلم استرچ در تهران

بسته بندی و حمل و نقل مواد به شیوه ای امن بسیار مهم است. از این رو، استفاده از مواد بسته بندی باکیفیت برای اطمینان از فرآیند حمل و نقل بدون دردسر ضروری است. برای دستیابی به این هدف، خرید فیلم استرچ نقش مهمی ایفا می کنند، زیرا از محصول در برابر رطوبت و گرد و غبار محافظت می کنند و جوهره محصول را آب بندی می کنند. علاوه بر این، این فیلم‌ها با محکم کردن بسته‌ها در محل خود در هنگام حمل و نقل، کشش عظیمی را حفظ می‌کنند. شما می توانید طیف گسترده ای از این لایه های نازک را که در عرض، طول و ضخامت های مختلف موجود هستند، تهیه کنید. بسته به نیاز خود، می توانید این گونه ها را انتخاب کنید.  فیلم استرچ قابل انعطاف و انعطاف پذیر می تواند شرایط آب و هوایی مختلف را تحمل کند. کاربر پسند است، به راحتی تمیز می شود و درخشندگی بکر و با تمایل کم پارگی را حفظ می کند. از بسته بندی ایمن جعبه های محصول کوچک، برای بسته بندی جعبه های بزرگ و محکم کردن آنها بر روی پالت های حمل و نقل، این فیلم های کششی فوق العاده بادوام هستند.

شما می توانید خرید فیلم استرچ در تهران باکیفیت را از راحتی خانه خود انتخاب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که موارد دلخواه خود را به صورت آنلاین انتخاب کنید، و تماس بگیرید.

خرید فیلم استرچ در تهران09123970080