۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

خرید سلفون استرچ تهران

خرید سلفون استرچ تهران،لطفاً کیفیت و قیمت خرید سلفون استرچ تهران با دیگران مقایسه کنید.فروش خرده و عمده خرید سلفون استرچ تهران ، فروش خرید سلفون استرچ تهران و فوم بسته‌بندی در پلیمر پلاستیک دارای نمایندگی خرید سلفون استرچ تهران در سراسر کشور.

انواع مختلفی از فیلم کششی وجود دارد که برای طیف وسیعی از کاربردها طراحی شده است. شما می توانید فیلم های کششی مختلفی را برای رسیدگی پیدا کنید:
  • نوع بار

  • وزن بار

  • اندازه بار

  • و بیشتر

از سوی دیگر، انواع فیلم های کششی وجود دارد که به مسائل کمتر رایجی مانند کاهش استاتیکی، کاهش تراکم و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش می پردازند. در AAA Polymer، ما تقریباً همه انواع مختلف فیلم کششی را ارائه می دهیم.

چه از قبل دقیقاً بدانید به چه چیزی نیاز دارید یا اگر سرنخی ندارید، ما به نیازهای شما گوش خواهیم داد و شما را به سمت بهترین نوع فیلم استرچ راپ راهنمایی می کنیم. در عین حال، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف فیلم کششی به خواندن ادامه دهید.

انواع دمیده از فیلم کششی

پوشش کششی دمشی از طریق فرآیندی به نام اکستروژن دمیده ایجاد می شود و خنک شدن لایه دمیده آن را نسبت به انواع دیگر فیلم ها انعطاف پذیرتر، مقاوم تر در برابر پارگی و سخت تر می کند. هنگامی که بارهایی با لبه‌های تیز محکم می‌شوند که ممکن است از لایه‌های با متراکم کمتر پاره شوند، این ویژگی به ویژه مهم می‌شود.

فیلم کشش دمیده همچنین پس از کشیده شدن، میزان حافظه بالاتری را ارائه می‌کند، که به این معنی است که بسته‌ها احتمالاً امن می‌مانند و در حین حمل و نقل جابه‌جا نمی‌شوند. اگرچه فیلم دمیده سخت تر است و مقاومت پارگی بالاتری دارد، اما کمی تیره تر از فیلم های دیگر است و می تواند گران تر باشد. علاوه بر این، فیلم دمیده در هنگام باز شدن صدای بیشتری دارد.

بازیگران انواع فیلم کششی

فیلم کششی ریخته گری از طریق فرآیندی به نام اکستروژن ریخته گری تولید می شود که باعث می شود این فیلم ها شفافیت قابل توجهی داشته باشند. این وضوح به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی محصولات پیچیده شده در زیر فیلم کششی ریختگی را ببینند و شناسایی کنند.

بر خلاف فیلم دمنده، فیلم کششی ریخته گری راحت تر کشیده می شود و زمانی که از رول جدا می شود بی صداتر است. حتی اگر فیلم بازیگران قیمت پایین تری نسبت به فیلم دمیده و مجموعه ای از کیفیت های شگفت انگیز ارائه می دهد، با مقاومت پارگی و قدرت نگهداری فیلم دمیده قابل مقایسه نیست.

ماشین انواع فیلم کششی

انواع ماشینی فیلم کششی مهندسی شده اند تا با استفاده از یک ماشین اعمال شوند. این نوع فیلم کششی مزایای متعددی نسبت به استفاده از اپلیکاتور فیلم دستی دارد، از جمله:

  • کاربرد فیلم کششی ایمن تر

  • بسته بندی کارآمدتر

  • کاربرد سریعتر فیلم کششی

  • کاهش هزینه های مواد بسته بندی

  • ایجاد بارهای امن تر

شما می توانید فیلم کششی ماشینی را در انواع مختلفی پیدا کنید، مانند فیلم ماشین دمنده، فیلم استرچ ماشین ریخته گری و فیلم های پیش کشش.

کشش دست انواع فیلم

همانطور که از نام آن پیداست، فیلم استرچ دستی نوعی فیلم استرچ است که به صورت دستی روی پالت یا بار اعمال می شود. این نوع فیلم کششی به طور منظم در عملیات بسته بندی با ظرفیت کمتر استفاده می شود.

اگر مرکز شما از انواع فیلم های بسته بندی دستی استفاده می کند، yu باید به طور منظم مزایای احتمالی ارتقاء به دستگاه را در نظر بگیرید. با انتخاب بهترین اپلیکاتور استرچ فیلم دستی، می توانید کارایی بسته بندی فیلم کششی ایجاد کنید که منجر به عملیات بسته بندی مقرون به صرفه تر می شود.

انواع فیلم کششی از پیش کشیده شده

فیلم پیش کشیده قبل از اینکه روی رول ها قرار گیرد نزدیک به حداکثر نقطه شکست خود کشیده شده است. این نوع فیلم به انرژی زیادی برای کشش آن نیاز ندارد که فیلم کششی استاندارد برای انجام همان نیروی بسته بندی نیاز دارد. بسیاری از مشتریان ما که از فیلم‌های پیش کشیده استفاده می‌کنند، گزارش می‌دهند که صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه‌ها تنها با نیاز به ½ از فیلم‌های کششی سنتی منجر می‌شود.

فیلم کشسان رنگی سفارشی

علاوه بر انواع دمنده و ریخته‌گری فیلم‌های کششی، می‌توانید روکش استرچ رنگی سفارشی را در AAA Polymer نیز پیدا کنید. پوشش‌های کشسان رنگی سفارشی ما فیلم‌های شفاف هستند، بنابراین می‌توانید آن را حتی پس از چندین چرخش مشاهده کنید. ما فیلم بسته بندی کششی رنگی سفارشی را در رنگ های زیر ارائه می دهیم:

  • آبی

  • رنگ زرد

  • سبز

  • قرمز

  • نارنجی

فیلم کششی تثبیت شده ماوراء بنفش

فیلم کششی سفارشی تثبیت شده UV پلیمر AAA سطح بی نظیری از جذب تشعشع و مقاومت در برابر هوا را ارائه می دهد. این فیلم دارای یک مسدود کننده اضافی UV برای کاهش انتقال اشعه است.

در حالی که فیلم کششی تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش شفاف است و انتقال بالایی از نور مرئی را نشان می دهد، این فیلم ها تقریباً به طور کامل از انتقال نور UV جلوگیری می کنند. به عنوان یک امتیاز اضافی، فیلم تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش دارای استحکام مکانیکی بالا و پایداری ابعادی خوب در طیف وسیعی از دماها است.

برای انواع مختلف فیلم کششی با پلیمر AAA تماس بگیرید

وقتی نوبت به انتخاب بهترین نوع فیلم کششی برای نیازهای شما می رسد، کارشناسان AAA Polymer اینجا هستند تا به شما کمک کنند! ما چندین دهه تجربه را در ارزیابی میزان استفاده، اهداف و نیازهای مشتریان خود برای به دست آوردن یک دید جامع به ارمغان می آوریم. سپس می‌توانیم بهترین نوع پوشش کششی را برای صرفه‌جویی در هزینه کسب‌وکار و افزایش کارایی پیشنهاد کنیم.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید