۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

خرده فروشی نایلون

خرده فروشی نایلون پلیمرپلاستیک با مدیریت اقای نورانی جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

مزایای استفاده از بسته بندی پلاستیکی

بسته بندی پلاستیکی به ما این امکان را می دهد که محصولات را به طرق مختلف محافظت، نگهداری، ذخیره و حمل کنیم.

بدون بسته‌بندی پلاستیکی، بسیاری از محصولاتی که مصرف‌کنندگان خریداری می‌کنند، به خانه یا فروشگاه نمی‌رسند، یا در شرایط خوبی برای مدت طولانی زنده نمی‌مانند تا مصرف یا استفاده شوند.

فهرست

1 چرا از بسته بندی پلاستیکی
2 بسته برای تمام فصول
استفاده کنید     2.1 نمونه هایی از بسته بندی
3  کمک به توسعه پایدار 3.1
بسته بندی  پلاستیکی باعث صرفه جویی در انرژی می شود
3.2 بسته بندی پلاستیکی استفاده بهینه از منابع است
3.3 بسته بندی پلاستیکی از هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری می کند
. به معنی اثرات کم زیست محیطی     4.1 نفت و گاز در زمینه – صرفه جویی در کربن با بسته بندی پلاستیکی     4.2 بسته بندی پلاستیکی قابل استفاده مجدد     4.3 رکورد بازیافت قوی     4

.4 انرژی حاصل از زباله
5 یافتن تامین کننده بسته بندی
5.1  یافتن یک تامین کننده فرم
5.2  راهنمای گروه بسته بندی BPF

  1. خرده فروشی نایلون

خرده فروشی نایلون پلیمرپلاستیک با مدیریت اقای نورانی جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

خرده فروشی نایلون

خرده فروشی نایلون

1.چرا از بسته بندی پلاستیکی استفاده کنیم؟

مهمتر از همه، پلاستیک ها به دلیل ترکیب منحصر به فرد مزایایی که ارائه می دهند استفاده می شوند.

دوام: زنجیره های پلیمری طولانی که مواد اولیه پلاستیک را تشکیل می دهند، شکستن آن را فوق العاده دشوار می کند.

ایمنی: بسته بندی پلاستیکی نشکن است و در صورت افتادن به قطعات خطرناک تکه تکه نمی شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد ایمنی بسته بندی پلاستیکی و همچنین ایمنی آن در تماس با مواد غذایی، به ایمنی بسته بندی پلاستیکی مراجعه کنید .

بهداشت: بسته بندی پلاستیکی برای بسته بندی مواد غذایی، داروها و داروها ایده آل است. بدون دخالت انسان می توان آن را پر و مهر و موم کرد. مواد مورد استفاده، هم مواد خام پلاستیکی و هم مواد افزودنی، تمام قوانین ایمنی مواد غذایی را در سطح ملی و اتحادیه اروپا رعایت می کنند. محصولات پلاستیکی معمولاً به عنوان وسایل پزشکی در تماس نزدیک با بافت بدن مورد استفاده قرار می گیرند و مطابق با بالاترین استانداردهای ایمنی در مصارف حیاتی هستند.

امنیت: بسته‌بندی‌های پلاستیکی را می‌توان با بسته‌بندی‌های غیرقابل دستکاری و مقاوم در برابر کودک تولید و استفاده کرد. شفاف بودن بسته به کاربران این امکان را می دهد تا قبل از خرید، وضعیت کالا را بررسی کنند.خرده فروشی نایلون

وزن سبک: اقلام بسته بندی پلاستیکی از نظر وزن کم اما از نظر استحکام بالا هستند. از این رو محصولات بسته بندی شده در پلاستیک به راحتی توسط مصرف کنندگان و پرسنل در زنجیره توزیع قابل بلند شدن و جابجایی هستند.

آزادی طراحی : خواص مواد همراه با مجموعه ای از فن آوری های پردازش به کار رفته در صنعت، از قالب گیری تزریقی و دمشی گرفته تا ترموفرمینگ، امکان تولید بی نهایت شکل و پیکربندی بسته ها را فراهم می کند. علاوه بر این، طیف گسترده ای از امکانات رنگ آمیزی و سهولت چاپ و تزئین، شناسایی و اطلاعات برند را برای مصرف کننده تسهیل می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دلایل استفاده از بسته بندی پلاستیکی(خرده فروشی نایلون)

2.بسته برای تمام فصول

ماهیت فناوری پلاستیک با تنوع گسترده ای از مواد اولیه و تکنیک های پردازش، امکان ساخت بسته بندی در شکل ها، رنگ ها و ویژگی های فنی بی نهایت را فراهم می کند.

3.کمک به توسعه پایدار

3.1بسته بندی پلاستیکی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود

از آنجایی که بسته بندی پلاستیکی سبک وزن است می تواند در حمل و نقل کالاهای بسته بندی شده در مصرف انرژی صرفه جویی کند. سوخت کمتری مصرف می شود، آلایندگی کمتری وجود دارد و علاوه بر این، صرفه جویی در هزینه برای توزیع کنندگان، خرده فروشان و مصرف کنندگان وجود دارد.

یک قابلمه ماست ساخته شده از شیشه حدود 85 گرم وزن دارد، در حالی که یک قابلمه از پلاستیک فقط 5.5 گرم وزن دارد. در یک کامیون پر از یک محصول بسته بندی شده در ظروف شیشه ای 36 درصد از بار توسط بسته بندی به حساب می آید. اگر در کیسه های پلاستیکی بسته بندی شود، بسته بندی فقط 3.56٪ خواهد بود. برای حمل همین مقدار ماست سه کامیون برای قابلمه های شیشه ای نیاز است، اما فقط دو کامیون برای قابلمه های پلاستیکی.خرده فروشی نایلون

3.2بسته بندی پلاستیک استفاده بهینه از منابع است

به دلیل نسبت استحکام/وزن بالای بسته‌بندی‌های پلاستیکی، می‌توان حجم مشخصی از محصول را به جای مواد سنتی با پلاستیک بسته‌بندی کرد.

نشان داده شده است که اگر بسته بندی پلاستیکی در دسترس جامعه نبود و توسل لازم به مواد دیگر وجود داشت، مصرف کلی بسته بندی جرم، انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای افزایش می یافت.خرده فروشی نایلون

خرده فروشی نایلون پلیمرپلاستیک با مدیریت اقای نورانی جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

3.3بسته بندی پلاستیکی از هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری می کند

خرده فروشی نایلون تقریبا 50 درصد از کل مواد غذایی دور ریخته شده در بریتانیا از خانه های ما می آید. ما سالانه 7.2 میلیون تن غذا و نوشیدنی را از خانه های خود در بریتانیا دور می ریزیم و بیش از نیمی از این مقدار غذا و نوشیدنی است که می توانستیم بخوریم. هدر دادن این غذا برای خانواده‌های معمولی 480 پوند در سال هزینه دارد که برای خانواده‌های دارای فرزند به 680 پوند می‌رسد که معادل حدود 50 پوند در ماه است.

دوام و مهر و موم بودن بسته بندی های پلاستیکی از کالاها در برابر فرسودگی محافظت می کند و عمر مفید را افزایش می دهد. با بسته بندی اتمسفر اصلاح شده ساخته شده از پلاستیک، عمر ماندگاری را می توان از 5 به 10 روز افزایش داد، که اجازه می دهد از دست دادن مواد غذایی در فروشگاه ها از 16٪ به 4٪ کاهش یابد.

به طور سنتی انگور در خوشه های شل فروخته می شد. اکنون انگورها در سینی های دربسته فروخته می شوند تا انگورهای شل در کنار خوشه بماند. این باعث کاهش ضایعات در فروشگاه ها معمولاً بیش از 20٪ شده است.

3.4بسته بندی پلاستیک: بهبود مستمر از طریق نوآوری

خرده فروشی نایلون سابقه قوی در زمینه نوآوری در صنعت بسته بندی پلاستیکی ایران وجود دارد.

خرده فروشی نایلون پیشرفت‌های فنی و استعداد طراحی، مقدار بسته‌بندی پلاستیکی مورد نیاز برای بسته‌بندی مقدار معینی از محصول را در طول زمان کاهش داده است، بدون اینکه استحکام یا دوام بسته را از بین ببرد. به عنوان مثال یک بطری پلاستیکی 1 لیتری مواد شوینده که در سال 1970 120 گرم وزن داشت، اکنون فقط 43 گرم وزن دارد که کاهش 64 درصدی را نشان می دهد.

خرده فروشی نایلون

خرده فروشی نایلون پلیمرپلاستیک با مدیریت اقای نورانی جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید