۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

تولید استرچ پالت

تولید استرچ پالت  در پلیمر پلاستیک برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اهمیت اساسی تولید استرچ پالت

راز پایداری پالت و آسیب حمل و نقل صفر چیست؟  استرچ پالت مناسب! با این حال، استرچ پالت که به عنوان فیلم امنیتی بار نیز شناخته می شود، اغلب به عنوان یک محصول استراتژیک نادیده گرفته می شود. اگرچه این ممکن است قابل درک باشد، اما حیف است. زیرا انتخاب فیلم تعیین کننده شرایط رسیدن پالت ها به مقصد نهایی است. پس اصول اساسی چیست؟

تولید استرچ پالت

تولید استرچ پالت

5 نکته:

شما چیزی رو گرفتید که قیمت ش رو پرداخت کردید

این یک ضرب المثل معروف است که می گویند آنچه را که برای آن پول می دهید، دریافت می کنید. استرچ پالت اغلب یک محصول قابل تعویض در نظر گرفته نمی شود که فقط در قیمت متفاوت است. اما کیفیت برای دستیابی به پالت های پایدار ضروری است. بدون استرچ پالت مناسب، فرآیند بسته بندی می تواند در واقع بسیار پرهزینه باشد. مثلاً یک استرچ پالت ارزان‌تر می‌تواند به راحتی شکسته شود. تاخیر در فرآیند تولید می تواند عواقب مالی داشته باشد. یک فیلم کششی با کیفیت بالا به اطمینان از فرآیند بسته بندی صاف ، با کمترین توقف خط ممکن کمک می کند.مزیت دیگر این است که کامیون های بارگیری شده با پالت های بسته بندی شده به ندرت به دلیل محصولات آسیب دیده بازگردانده می شوند. آیا می دانستید که شرکت ها به طور متوسط ​​20 درصد بیشتر از نیاز واقعی خود برای حمل و نقل ایمن از استرچ پالت استفاده می کنند؟ ما در پلیمر پلاستیک روی راه‌حل‌های پایدار کار می‌کنیم که در آن بر کمترین استفاده ممکن از پلاستیک تمرکز می‌کنیم که در نتیجه شما همیشه سرمایه‌تان را پس می‌گیرید.


تولید استرچ پالت “یک سایز برای همه” نیست.

این ایده که لایه های بیشتر فیلم منجر به پایداری بهتر می شود یک تصور اشتباه است. استرچ پالت اینگونه نیست. فیلم مورد نیاز شما به عوامل متعددی بستگی دارد. هیچ دو فیلم کششی شبیه هم نیستند: همه انواع استرچ پالت برای یک کاربرد مناسب نیستند. به عنوان مثال، یک بار سنگین بطری خواص متفاوتی نسبت به یک بار سبک دستمال کاغذی دارد.
خاصیت ارتجاعی مناسب فیلم باعث می شود که محصولات محکم بسته شوند. ما در پلیمرپلاستیک انواع مختلفی از تولید استرچ پالت را متناسب با نیازهای یک بخش خاص از بازار تولید می کنیم.

تولید استرچ پالت  در پلیمر پلاستیک برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کیفیت نیاز به تخصص دارد


ناگفته نماند که تولید استرچ پالت برای کشیده شدن  است. پس حتما این کار را انجام دهید! تولید استرچ پالت پلیمر پلاستیک همیشه دارای کشش کافی هستند: بسیاری از فیلم‌های ما حداقل 270 درصد دارند.

با فیلم مناسب شما به خوبی در مسیر خود به سمت فرآیند بسته بندی بهینه و پالت های پایدار هستید. اما بسیار بیشتر از آن را شامل می شود: به تخصص نیاز دارد. این جایگاهی است که پلیمر پلاستیک در آن فعالیت می کند. افراد کمی وجود دارند که می توانند با دانش ما در مورد نحوه تنظیم موثر دستگاه بسته بندی مطابقت داشته باشند. با دانش عمیق خود می‌توانیم تنظیمات دستگاه را بهینه کنیم، زیرا ما دقیقاً می‌دانیم که چگونه فیلم‌های مختلف را بکشیم. هنگامی که بدانیم مشتری از چه دستگاهی استفاده می کند و کدام محصول قرار است بسته بندی شود، می توانیم ترکیب کامل محصول-ماشین- فیلم را ایجاد کنیم که پایداری پالت را تضمین می کند.

تولید استرچ پالت  در پلیمر پلاستیک برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.


محصولات خود را با استفاده از دستورالعمل ها بسته بندی کنید


کاربران جاده به خوبی از افزایش حمل و نقل کالا از طریق جاده آگاه هستند. به همین دلیل است که پایداری پالت از همیشه مهمتر است. مقررات  حمل و نقل کالا بر روی پالت را با تقاضاهای بسیار بالاتری مواجه می کند.

به این موضوع اضافه کنید که ثبات پالت و امنیت بار دیگر بر عهده راننده کامیون نیست، بلکه مسئولیت آن بر عهده راننده کامیون است. توزیع کننده بار این بدان معنی است که تولید کنندگان و همچنین شرکت های حمل و نقل و مشتریان باید به دقت به پایداری بار فکر کنند.

تولید استرچ پالت  در پلیمر پلاستیک برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.


آینده پایدار است

ما می‌توانیم به شرکت‌ها کمک کنیم تا اکنون روی این موضوع تمرکز کنند: هم با ارائه لایه‌های نازک‌تر و هم با استفاده از مواد خام جدید مبتنی بر زیست برای فیلم Katan-Ex Biobased و فیلم کشش بازیافتی جدید ما. برای ما چهار R یک اولویت است: تجدید نظر، کاهش، استفاده مجدد و بازیافت.

تولید استرچ پالت

تولید استرچ پالت  در پلیمر پلاستیک برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استرچ رپ

بسته بندی کششی ریخته گری- که به آن روکش کششی ریخته گری نیز گفته می شود، با استفاده از فرآیند اکستروژن ریخته گری تولید می شود. فرآیند اکستروژن ریخته گری یک فرآیند پیوسته است که در آن یک ماده ترموپلاستیک ذوب شده و از طریق یک قالب تخت بر روی یک رول سرد اکسترود می شود، جایی که خاموش می شود و دوباره جامد می شود. این فرآیند به فیلم کششی Cast اجازه می‌دهد تا شفافیت عالی داشته باشد، به نیروی کمتری برای کشش نیاز داشته باشد، مقاومت در برابر پارگی افزایش یابد، بی‌صدا از ماشین‌ها خارج شود و چسبندگی عالی ارائه دهد. فیلم کششی با درجه ماشین و دستی در دسترس است.

مزایای فیلم کششی ریخته گری – ارزان تر از فیلم کششی دمشی، به دلیل کاهش هزینه های ساخت، فیلم کششی ریختگی محبوب تر است. افزایش وضوح به کاربران اجازه می دهد تا محصولات بسته بندی شده را ببینند. بسته بندی کششی ریخته گری در مقایسه با بسته بندی کششی دمیده به آرامی باز می شود. فیلم استرچ ریخته گری چسب دو طرفه ای را ارائه می دهد که به بسته بندی اجازه می دهد تا بسته بندی ایمن بماند.

معایب فیلم کششی ریخته گری- فیلم کششی دمشی بار/قدرت نگهداری را ارائه نمی دهد. فیلم کششی ریختگی حافظه و مقاومت پارگی کمتری نسبت به فیلم کششی دمیده دارد.

بسته بندی کششی دمشی- که به آن بسته کششی دمشی نیز گفته می شود، با استفاده از فرآیند اکستروژن دمشی تولید می شود. این مذاب پلاستیک از طریق یک قالب شکاف حلقوی، معمولاً به صورت عمودی، اکسترود می شود تا یک لوله با دیواره نازک تشکیل شود. هوا از دهانه ای در مرکز قالب وارد می شود تا لوله فیلم مانند یک بالون منفجر شود. در بالای لوله فیلم، یک حلقه هوا بر روی فیلم می دمد تا آن را خنک کند. این فرآیند باعث می شود که فیلم دمیده نسبت به فیلم ریخته گری قوی تر و انعطاف پذیرتر باشد. خواص مکانیکی بالاتر فیلم دمیده معمولاً قدرت نگهداری بار قابل توجهی را امکان پذیر می کند.

مزایای استفاده از بسته بندی کششی باد شده – ظرفیت بارگذاری و کشش بالاتری را ارائه می دهد. فیلم کشش دمنده یک فیلم با کیفیت عالی است. فیلم کشش دمنده پس از کشیده شدن دارای درجه بالاتری از حافظه است که به بارهای محصول اجازه می دهد تا بهتر ایمن بمانند. مقاومت در برابر پارگی بالاتر در هنگام ایمن سازی بارها با لبه های تیز مزیت است.

معایب پوشش کششی دمنده – هزینه بالاتر به دلیل فرآیند تولید. روکش کششی دمیده به دلیل تبلور در فرآیند تولید، شفافیت ضعیفی دارد. فیلم دمیده نیز هنگام باز شدن از رول ها پر سر و صدا است.

تولید استرچ پالت  در پلیمر پلاستیک برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استرچ رپ

استرچ رپ

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید