۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

استرچ پالت بند درجه یک

استرچ پالت بند درجه یک

استرچ پالت بند درجه یک در پلیمر پلاستیک با بهترین قیمت به فروش می رسد جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاربردهای کشش نایلونی چیست؟

استرچ نایلونی که با پوشش پلاستیکی تولید می شود، کاربردهای مختلفی در زمینه های مختلف و مصارف صنعتی و تجاری دارد. در اینجا برخی از این برنامه ها آورده شده است:

  • جهت پالت سازی محصولات و کالاهای مختلف در صنایع و کارخانجات تولیدی
  • این به طور گسترده ای برای بسته بندی سپر، قطعات و محصولات خودرو استفاده می شود.
  • در صنعت تولید از سرامیک و قطعات تزئینی به عنوان پوشش استفاده می شود.
  • به عنوان یک پوشش مناسب در بخش های غذایی، آشامیدنی و دارویی استفاده می شود.
  • در تولید حلال های شیمیایی، رنگ، چسب و رزین
  • کاربرد در منزل و اداره برای مبلمان منزل و اداری
  • کاربرد در لوازم آشپزخانه
  • در محصولات اسباب بازی کودکان مانند عروسک استفاده می شود
  • در تولید لوله و شیلنگ
  • در کاغذ دیواری، لمینت و پارکت
  • در تولید
استرچ پالت بند درجه یک

استرچ پالت بند درجه یک

ویژگی ها و کاربردهای استرچ پالت بند درجه یک چیست؟

در صنایع مختلف از این محصول برای بسته بندی انواع محصولات استفاده می شود. از ویژگی های جالب این نوع نایلون می توان به خاصیت ارتجاعی و ویسکوزیته و نازکی آن اشاره کرد. به عنوان مثال بیشترین کاربرد صنعتی در پالت سازی کالا است.

همانطور که می‌دانید پالت‌سازی جابجایی کالا را آسان می‌کند و باز هم هزینه‌های حمل و نقل و اتلاف وقت را کاهش می‌دهد. با کشیدن نایلون بر روی محصول می توان از ورود رطوبت و همچنین گرد و غبار به آن جلوگیری کرد. تولید کشش توسط مجموعه ای از پوشش پلاستیکی مرغوب با استفاده از بهترین تجهیزات با ضریب کشسانی بالا انجام می شود. حداقل خاصیت کشسانی در تولید کشش 400 و حداکثر 600 است.

استرچ پالت بند درجه یک

خواص کششی فیلم کششی

یکی از مهم ترین ویژگی های فیلم کششی مربوط به خاصیت کششی آن است و با توجه به این ویژگی می توان آن را به دور محصول کشیده و بسته بندی بسیار خوبی را انجام داد.

خاصیت کششی اجازه می دهد تا چندین محصول و کالا بدون حرکت و جدا شدن از یکدیگر به خوبی در کنار هم قرار گیرند. خاصیت کششی این محصول مزیت دیگری نیز برای آن خواهد داشت و آن تمیز نگه داشتن سطح محصول و محصول می باشد. دلیل تمیز نگه داشتن سطح، چسبندگی عالی کشش است که به هیچ وجه اجازه نفوذ گرد و غبار و کثیفی را نخواهد داد.
خاصیت کششی تسمه پالت به گونه ای است که حتی اگر نایلون با فشار زیاد کشیده شود، مشکلی ایجاد نمی کند.

استرچ پالت بند درجه یک؟

پالت استرچ از مواد پلی اتیلن ساخته شده است که دارای خواص کششی بسیار بالا و همچنین چسبندگی و شفافیت بالا می باشد که یکی از بهترین محصولات بسته بندی پلاستیکی در صنعت می باشد که به طرق مختلف از محصول محافظت می کند.
یکی از مزایای خوب کشش نایلونی قابلیت ضد گرد و غبار و رطوبت آن است که باعث ماندگاری بیشتر کالا، کاهش هزینه های حمل و نقل و افزایش راندمان صنعت می شود.

 

 

چرا از استرچ پالت بند درجه یک استفاده کنیم؟

نوارهای کششی پالت نام های زیادی دارند. آنها همچنین به عنوان تسمه های پالت، نوارهای پالت یا نوارهای کششی الاستیک پالت شناخته می شوند . آنها اغلب برای محکم کردن لایه های بالایی کالاها پس از بارگیری روی پالت و آماده حرکت استفاده می شوند.

پالت‌هایی که هنوز برای حمل و نقل یا حمل و نقل آماده نیستند و پالت‌هایی که فقط در کارخانه یا انبار جابه‌جا یا ذخیره می‌شوند باید برای جابجایی ایمن و قابل اطمینان ایمن شوند. Stretchband ما می تواند راه حلی مقرون به صرفه و مقرون به صرفه برای این نیاز ارائه دهد.

بر خلاف نوار یا نوار بسته بندی، استرچ پالت بند درجه یک را می توان بدون آسیب رساندن یا علامت زدن کارتن ها اعمال کرد. – نوارهای کششی پالت را می توان در عرض چند ثانیه توسط یک نفر اعمال کرد و همیشه می تواند در جایی که پالت بارگیری می شود اعمال شود.

 

مزایای استفاده از استرچ پالت بند درجه یک

  1. تسمه های پالت دوستدار محیط زیست دارای استحکام الاستیک بسیار زیادی هستند که با فیلم پلی اتیلن قابل بازیافت ساخته شده اند. کاربرد آسان پایداری بار پالت عالی را در حداقل زمان فراهم می کند.
  2. دیگر از لغزش خبری نیست. بار پالت شده را در حین جابجایی، بارگیری، تخلیه و انباشتن یا نگهداری پالت های خود به صورت عمودی ثابت نگه دارید.
  3. آنها جایگزین مقرون به صرفه ای برای بسته بندی کششی، نوار چسب، باندهای لاستیکی، نوارهای بسته بندی، ریسمان بسته بندی هستند و به بسته بندی شما علامت نمی زنند یا آسیب نمی بینند.
  4. راه حل نواری ساده و موثر برای بسته بندی و توزیع، انباشتن و پالت گذاری، برای محکم کردن لایه های بالایی پالت ها، جعبه ها، سینی ها، بسته های فله، بارهای پالت کارتن، درام ها، سطل ها و رول ها.
  5. استفاده آسان با دست بدون نیاز به ماشین آلات گران قیمت.
  6. الاستیسیته عالی با استحکام کششی خوب.
پالت گذاری

پالت گذاری