۰۹۱۲۳۹۷۰۰۸۰-۰۲۱۵۵۵۸۹۳۱۱

استرچ پالت از سایز 3 سانت تا 6 متر

استرچ پالت از سایز 3 سانت تا 6 متر

 استرچ پالت از سایز 3 سانت تا 6 متر با کیفیت ترین و مرغوب ترین و در تمامی شهرستان کشور را از شرکت پلیمرپلاستیک بخواهید و ما فیلم استرچ پالت  را با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رسانیم.

شرکت پلیمر پلاستیک با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فروش استرچ پالت از سایز 3 سانت تا 6 متر ،در تهران ، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، اصفهان ، مازندران ، سمنان ، قم ، بندرعباس و … فعالیت کرده است.

استرچ پالت از سایز 3 سانت تا 6 متر

استرچ پالت از سایز 3 سانت تا 6 متر

به دلیل گستردگی فعالیت ما در زمینه تولید و استرچ پالت از سایز 3 سانت تا 6 متر ، هیچ گونه محدودیتی در زمینه فروش استرچ پالت با بهترین قیمت نیست.

در نتیجه هر نوع نایلون استرچ پالت در ضخامت و ابعاد درخواستی مشتری با بهترین قیمت که بخواهید می توانید از ما استرچ پالت خرید نماید ، قیمت نایلون استرچ پالت در پلیمر پلاستیک بسیار مناسب است.

برای استعلام قیمت استرچ پالت از سایز 3 سانت تا 6 متر  می بایست با شماره تماس های کارشناسان فروش پلیمر پلاستیک در تماس باشید.

 

آقای نورانی:  09123970080

 

فروش استرچ پالت در تهران


فروش استرچ پالت در تهران برای ستفاده از فیلم پلاستیکی به دو دسته بسته بندی و غیر بسته بندی تقسیم می شود. این همچنین می تواند به اجزای کوچکتر مانند فیلم مورد استفاده برای مواد غذایی، اقلام غیر خوراکی و سایر موارد تقسیم شود. فیلم تحت این دسته بندی ها می تواند بر اساس رزین و رنگ متفاوت باشد. بسته به پیچیدگی بسته ممکن است از یک لایه پلاستیک یا تا ده لایه ساخته شود. مواد دیگری مانند آلومینیوم یا کاغذ ممکن است با فیلم بسته بندی به منظور ایجاد خواص ویژه استفاده شود.

فروش استرچ پالت در تهران

فروش استرچ پالت در تهران

  1. فیلم بسته بندی مواد غذایی – برای تولید چیزهایی مانند کیسه های داخل فروشگاه استفاده می شود. فیلم برای تمام محصولات پخته غیر منجمد؛ کیسه های نان و نان نانوایی; روکش سینی برای تحویل سازمانی محصولات نانوایی؛ جوش در کیسه (فیلم حاوی مواد غذایی است که با نگهداری آن در بسته بندی و قرار دادن آن در آب جوش تهیه می شود). کیسه ها و بسته بندی های آب نبات و شیرینی. کیسه در جعبه (فیلمی که حاوی مایع در جعبه حمایت کننده مانند شراب جعبه ای است)؛ آستر کارتن (برای محصولاتی مانند مخلوط کیک)؛ بسته بندی گوشت، مرغ و غذاهای دریایی (مانند فیلم هات داگ و بیکن).

استفاده از فیلم در بسته بندی مواد غذایی فقط به خانواده پلی اتیلن محدود نمی شود. قابل توجه است که LDPE رزین پلی اتیلن است که بیشتر در بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. 65.5 درصد از کل را به خود اختصاص می دهد.

  1. فیلم بسته بندی غیرغذایی – به مواردی مانند آسترهای صنعتی (فیلم مورد استفاده برای آستر جعبه گوشت خوک منجمد و آستر برای حمل و نقل مهره ها و پیچ و مهره ها) اشاره دارد. بسته بندی حباب دار، پاکت نامه، آستر گونی چند جداره، روکش و کیسه های قفسه ای و پیشخوان. کیسه های حمل و نقل (فیلمی که برای محافظت و/یا حاوی محتویاتی مانند کیسه های پوست و مالچ استفاده می شود). LDPE رزین پلی اتیلن است که بیشتر برای کاربردهای بسته بندی غیرغذایی استفاده می شود. 54.9 درصد از پلی اتیلن مورد استفاده در بسته بندی های غیرغذایی را تشکیل می دهد.
  1. سایر بسته بندی ها – انواع دیگر بسته بندی که در آن فیلم استفاده می شود Stretch و Shrinkwrap هستند. همانطور که از نام آن پیداست، استرچ روپ یک فیلم قوی و بسیار انعطاف پذیر است که می تواند به شکل یک محصول کشیده شود. بسته بندی کوچک یک فیلم پلاستیکی است که به طور آزاد در اطراف محصولات اعمال می شود، با گرم کردن درزها مهر و موم می شود و از طریق فرآیند گرمایش منقبض می شود تا شکل محصولات را به خود بگیرد.

 

خرید استرچ پالت در تهران

خرید استرچ پالت در تهران

خرید استرچ پالت در تهران

نایلون، مانند سایر پلاستیک‌ها، معمولاً با تقطیر سوخت‌های هیدروکربنی به گروه‌های سبک‌تر به نام «کسری» شروع می‌شود، که برخی از آنها با کاتالیزورهای دیگر برای تولید پلاستیک (معمولاً از طریق پلیمریزاسیون یا چند تراکم) ترکیب می‌شوند. نایلون همچنین می تواند از زیست توده تولید شود. بر اساس ماهیت زیست توده، به طور بالقوه می تواند منجر به یک ماده زیست تخریب پذیرتر شود. فرآیند واقعی برای تولید نایلون در یکی از دو روش قرار می گیرد. اولین مورد شامل واکنش مونومرها با گروه های آمین (NH2) است که با اسید کربوکسیلیک (COOH) واکنش می دهند. دومی شامل واکنش دی آمین (مولکولی با 2 گروه NH2) با دی کربوکسیلیک اسید (مولکولی با 2 گروه COOH) است.

برای خرید استرچ پالت در تهران با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

استرچ پالت از سایز 3 سانت تا 6 متر

تولید فیلم استرچ مستقیم از کارخانه

نایلون استرچ پالت بند

تولید استرچ پالت

استرچ صنعتی

نایلون استرچ

قیمت نایلون استرچ پالت

فروش مستقیم نایلون استرچ

فروش نایلون استرچ

برای استعلام قیمت استرچ پالت از سایز 3 سانت تا 6 متر  می بایست با شماره تماس های کارشناسان فروش پلیمر پلاستیک در تماس باشید.

آقای نورانی:  09123970080